Anonym bruker Skrevet 28. mai 2025 #1 Skrevet 28. mai 2025 Nå skal Ap prøve å lokke til seg unge menn som har et gamlings problem tenker jeg i håp om at de skal kunne vinne penger. Dette minner mye om Edrogan som delte ut brød for å sanke stemmer. Snakk om å behandle landes unge urettferdig. Er helt for lavere skatt, gjerne med at det skattefrie beløpet heves. https://www.vg.no/nyheter/i/Xj1KBo/regjeringen-vil-teste-lavere-skatt-for-unge-vil-plukke-ut-100-000-tilfeldige Anonymkode: e66d2...663
Kathrine. Skrevet 28. mai 2025 #2 Skrevet 28. mai 2025 Er så dumt atte. Hadde fullstendig mistet motivasjonen til å jobbe om jeg måtte betale mye mer skatt enn de andre vennene mine i den alderen.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2025 #3 Skrevet 28. mai 2025 Helt greit å prøve ut dette for å motivere unge til å jobbe istedenfor å motta trygd, men da må det gjelde alle. Det forstår de nok selv når de får alle motargumentene og tenkt seg litt om. Dette er jo folk i den alderen hvor rettferdighetssansen er vannvittig sterk, så det vil virke mot sin hensikt for de som ikke blir trukket ut. Anonymkode: 9b59c...63b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2025 #4 Skrevet 28. mai 2025 Kathrine. skrev (6 minutter siden): Er så dumt atte. Hadde fullstendig mistet motivasjonen til å jobbe om jeg måtte betale mye mer skatt enn de andre vennene mine i den alderen. Eller enda verre: en ung fikser med lønn på 800.000 får mer i skattelette enn noen som jobber i barnehage og tjener 450.000. I tillegg så vil man jo ikke få vite hvordan dette utvalget blir...tar man kun de som er organisert i et LO fagforbund? Ingen vil jo kunne sjekke dette. Anonymkode: e66d2...663
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2025 #5 Skrevet 29. mai 2025 Idiotforslag. Hvorfor stemte de ned Venstre sitt forslag? For så å komme med en dårligere variant på overtid? Det eneste AP har prestert i denne perioden er å vise at de følger andres forslag de selv har kritisert som amatørmessig, de bare bruker veldig lang tid på å komme dit selv. De kan endre partinavn til SA - Sendrektige amatører. Anonymkode: 9d916...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå