Anonym bruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Har dere sommeravslutninger for trinnet til barna deres ? Hva gjør dere på avslutningene? Skal arrangere i år, dato er satt. Men pga litt dårlig miljø i klassen, har jeg lyst til utfordre foreldre og elevene til samarbeid/konkurranse. Noe ala mesternes mester. Hadde du som foreldre blitt med på noe sånn? Hvorfor /hvorfor ikke? Anonymkode: 445c8...be3
Anonym bruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Hadde vært den verste avslutningen noensinne for min del. Anonymkode: 6c1ea...68a
Anonym bruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Gud hjelpe meg, da hadde jeg sendt ungen alene tror jeg. Anonymkode: 95fba...ae8
Anonym bruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Jeg er absolutt ikke noe glad i slike ting, og hadde nok stått bakerst i køen for å bli med, og håpet på at ingen trengte meg på laget. Men jeg hadde jo så klart møtt opp på sommeravslutning. Klassen til min sønn hadde noe lignende i høst, men da som en avslutning på et ukesprosjekt de hadde jobbet mye med. De har også et veldig godt klassemiljø, så da er det kanskje lettere å slenge seg med i slike aktiviteter. Barn og voksne kjenner hverandre godt, og det er en god og fin stemning. Jeg var ikke med på de forskjellige aktivitetene, men meldte meg med glede til å grille pølser. Anonymkode: 6ee90...595
Anonym bruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Da hadde det ikke blitt noe avsluting på meg Anonymkode: a42a5...4ab
Anonym bruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Jaja da er det bare glemme den ideen😂 Anonymkode: 445c8...be3
Anonym bruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Om det er dårlig miljø i klassen kan tvunget samarbeid om aktiviteter som ikke er lystbetont gjøre det verre tenker jeg. Prøv å ha det hyggelig sammen isteden. Lave skuldre, kurvfest hvor f.eks gutteforeldrene tar med noe å spise mens jenteforeldrene tar med noe å drikke, dekke på så alle kan forsyne seg av det de ønsker. Kan godt ha noen leker, men da noe som er lett å være med på, alt fra quiz til gode gammeldagse 17.mai-leker som det er lett for alle å være med på, men også lett å la være å være med på om man ikke ønsker. Anonymkode: 95fba...ae8
Anonym bruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Om det er dårlig miljø i klassen kan tvunget samarbeid om aktiviteter som ikke er lystbetont gjøre det verre tenker jeg. Prøv å ha det hyggelig sammen isteden. Lave skuldre, kurvfest hvor f.eks gutteforeldrene tar med noe å spise mens jenteforeldrene tar med noe å drikke, dekke på så alle kan forsyne seg av det de ønsker. Kan godt ha noen leker, men da noe som er lett å være med på, alt fra quiz til gode gammeldagse 17.mai-leker som det er lett for alle å være med på, men også lett å la være å være med på om man ikke ønsker. Anonymkode: 95fba...ae8 Nei. Alle må bidra med mat. Anonymkode: 58d7d...ece
Anonym bruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har dere sommeravslutninger for trinnet til barna deres ? Hva gjør dere på avslutningene? Skal arrangere i år, dato er satt. Men pga litt dårlig miljø i klassen, har jeg lyst til utfordre foreldre og elevene til samarbeid/konkurranse. Noe ala mesternes mester. Hadde du som foreldre blitt med på noe sånn? Hvorfor /hvorfor ikke? Anonymkode: 445c8...be3 En grusom ide😮 Hvor gamle er barna? Anonymkode: 4bcdc...6f7
Anonym bruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai Alle skal ta med Mat da det ble for lite ifjor da bare gutteforeldre skulle ta med mat. Barna blir 12 år. Prøver bare finne på noe annet enn det vi har gjort de siste 5 årene. Anonymkode: 445c8...be3
Anonym bruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai Trenger man egentlig å finne på så mye? Og i hvertfall ikke foreldrene Anonymkode: a42a5...4ab
Anonym bruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Da hadde jeg gått hjem, det med frivillig tvang med leker er grusomt, sikkert for de fleste og…. Bare ikke sett i gang noe slikt Anonymkode: 37b3c...dac
Anonym bruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Etter fire barn og utallige klassemiljøtiltak og sommerfester er min fasit lave skuldre, få organiserte leker og enkel mat. Det som alltid slår an er f.eks fotballkamp eller kanonball hvor de som vil er med, inkludert de voksne. Ellers kan natursti eller rebus også være noe om klassen krever litt mer struktur. Aktiviteter som forventer at alle skal være fysiske blir ofte stress og ubehagelig for dem som ikke kan/vil være med. Anonymkode: 232c0...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå