Anonym bruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Jeg søkte om skilsmisse i dag. Det var nødvendig.. Han er psykisk voldelig osv. Men hvorfor er jeg så trist? Og hvorfor føler jeg meg alene og tom ? Anonymkode: a913d...35d
Anonym bruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Det er en sorgprosess. Sorgen over drømmen som brast. Sorgen over at livet ikke ble som du hadde tenkt. Sorgen over å finne ut at han var en annen enn det du trodde han var. Selv om det er et nødvendig brudd og det er du selv som ønsker det, så er det en kjærlighetssorg. Du må gjennom denne prosessen, og du må finne balansen gjennom den. Det er greit å sørge, men ikke dyrk sorgen. Det kommer bedre dager. Anonymkode: e4294...1fe
Anonym bruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er en sorgprosess. Sorgen over drømmen som brast. Sorgen over at livet ikke ble som du hadde tenkt. Sorgen over å finne ut at han var en annen enn det du trodde han var. Selv om det er et nødvendig brudd og det er du selv som ønsker det, så er det en kjærlighetssorg. Du må gjennom denne prosessen, og du må finne balansen gjennom den. Det er greit å sørge, men ikke dyrk sorgen. Det kommer bedre dager. Anonymkode: e4294...1fe Takk for svar ❤️ jeg håper det går seg til ❤️ Anonymkode: a913d...35d
Anonym bruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Dette er en helt naturlig følelse, det er jo en del av ditt liv som nå er over, som den andre skrev er en sorgprosess. Men dette vil gå over og du vil føle deg mye bedre. Kanskje allerede til helga med et godt glass vin. Ønsker deg masse lykke til ❤️ Anonymkode: bc20e...fb5
Anonym bruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Bare ta deg tid til å sørge så lenge du trenger. Det er bedre å gå gjennom den prosessen i dine egen tid en å stresse videre. Jeg er stolt av deg! Tenk at du gikk. DET er det ikke alle som har mot til- du er steintøff som stiller opp for deg selv på den måten og jeg heier på deg. Anonymkode: 8d539...8b2
Anonym bruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Bare ta deg tid til å sørge så lenge du trenger. Det er bedre å gå gjennom den prosessen i dine egen tid en å stresse videre. Jeg er stolt av deg! Tenk at du gikk. DET er det ikke alle som har mot til- du er steintøff som stiller opp for deg selv på den måten og jeg heier på deg. Anonymkode: 8d539...8b2 Tusen takk kjære deg ❤️ Anonymkode: a913d...35d
Anonym bruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Dette er en helt naturlig følelse, det er jo en del av ditt liv som nå er over, som den andre skrev er en sorgprosess. Men dette vil gå over og du vil føle deg mye bedre. Kanskje allerede til helga med et godt glass vin. Ønsker deg masse lykke til ❤️ Anonymkode: bc20e...fb5 Tusen takk 🫂 Anonymkode: a913d...35d
Endaentil Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai Bra jobba! Dette fikser du❤️ har selv gått pga psykisk vold. Det har vært tøft. Ikke akkurat det at jeg gikk. Angrer ikke. Jeg strever med "seinskader". Men det jobber jeg med. For meg selv. Du gjør noe bra for deg selv! Fremfor å fortsatt bli brutt ned i ett skadelig forhold. Nå har du muligheten til å se at du er ett fint menneske som fortjener bedre.
Anonym bruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai Endaentil skrev (23 minutter siden): Bra jobba! Dette fikser du❤️ har selv gått pga psykisk vold. Det har vært tøft. Ikke akkurat det at jeg gikk. Angrer ikke. Jeg strever med "seinskader". Men det jobber jeg med. For meg selv. Du gjør noe bra for deg selv! Fremfor å fortsatt bli brutt ned i ett skadelig forhold. Nå har du muligheten til å se at du er ett fint menneske som fortjener bedre. Takk ❤️ godt å høre at du klarte å gå. Er tøft ❤️ Anonymkode: a913d...35d
Anonym bruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai Om det er til noen trøst så er FrP fortsatt størst på de siste partimålingene. ❤️ Det gjorde i hvert fall meg litt glad i dag. Anonymkode: a5c3d...406
Anonym bruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for svar ❤️ jeg håper det går seg til ❤️ Anonymkode: a913d...35d Selvfølgelig går det seg til. Det tar bare litt tid. Anonymkode: 8b9f2...a3f
Anonym bruker Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig går det seg til. Det tar bare litt tid. Anonymkode: 8b9f2...a3f Takk ❤️ Anonymkode: a913d...35d
Endaentil Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk ❤️ godt å høre at du klarte å gå. Er tøft ❤️ Anonymkode: a913d...35d Ja, det tok alt for lang tid. Men bedre sent enn aldri!
Anonym bruker Skrevet 27. mai #14 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Om det er til noen trøst så er FrP fortsatt størst på de siste partimålingene. ❤️ Det gjorde i hvert fall meg litt glad i dag. Anonymkode: a5c3d...406 Hvorfor skal hun være glad for det? Anonymkode: 74242...c9f
Anonym bruker Skrevet 27. mai #15 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor skal hun være glad for det? Anonymkode: 74242...c9f Fordi det er en stor sjanse for at FrP vinner stort i valget. Jeg ble i alle fall glad da jeg leste det. Anonymkode: a5c3d...406
Anonym bruker Skrevet 27. mai #16 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal hun være glad for det? Anonymkode: 74242...c9f Samme sier jeg. Bryr meg nada Anonymkode: a913d...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå