Anonym bruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hvilke symptomer hadde du? Anonymkode: 28be3...d19 På å ha fått fru? Anonymkode: 8156c...07c
Anonym bruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hvilke symptomer hadde du? Anonymkode: 28be3...d19 Tørst hele tiden, tissa hele tiden, lite energi Anonymkode: 8fa6b...6f0
Anonym bruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Jeg har null energi, sovner bare jeg legger meg på sofaen, drikker generelt mye, trøtt og sliten. «alle» sier jeg må komme meg til lege, men jeg stresser ikke.. Anonymkode: 28be3...d19
Anonym bruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Altså, broren min har diabetes type 1 og fikk sin fru i voksen alder. Når jeg tenker meg om, kjenner jeg ingen, verken med eller uten diabetes, som fikk en fru uten å være voksen! Anonymkode: 78fd8...a30
Anonym bruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Det trenger jo ikke være diabetes 1 da, mange andre ting det også kan være. Diabetes 2 kan det også være, selv om du ikke er overvektig. Det er en livsstilssykdom for ca 70% eller noe sånt av de som får det, resten får det fordi de f.eks er arvelig disponert. Har en venninne som har det, hun er slank på grensen til mager, men hadde svangerskapsdiabetes begge svangerskapene sine og har fått diabetes 2 nå. Om du er i dårlig form er det veldig enkelt å bestille en time hos legen for en generell kontroll da, langtidsblodsukkeret blir da tatt samtidig. Det er en enkel blodprøve som sjekker gjennomsnittsblodsukkeret siste månedene, trenger ikke være fastende eller noe sånt stress. Anonymkode: 02a5f...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå