Gå til innhold

Melsama, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste årene merket at huden like over overleppen har blitt mørkere, spesielt i forbindelse med sommeren og sol. Dette selv om jeg bruker en dagkrem med solfaktor året rundt, og smører godt ellers om sommeren. 

I fjor ble det ganske ille både fordi fargen mørknet mer og spredde seg litt oppover mot nesen slik at det nesten ser ut som jeg har bart, samt det begynte å komme litt like under underleppen og i pannen i tillegg. Jeg hadde tenkt å ordne noe til høsten, men det bleknet veldig da brunfargen ellers bleknet og det skjedde så mye annet at jeg glemte det. 

Nå er det imidlertid tilbake, og i går kjøpte jeg et serum, en dagkrem og en spesialsolkrem på apoteket som alle angivelig skal hjelpe. Helt ærlig har jeg nok mer et håp om at det kan hjelpe enn en reell tro på det. Jeg har lest at det sannsynligvis må kjemisk peeling eller laser til, men det kan jeg uansett ikke gjøre nå om sommeren. Så, er det noen som har erfaring med at serum og krem faktisk funker? Altså, de blir jo solgt, så noen må vel ha effekt?

Anonymkode: df425...3bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...