Anonym bruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Messenger, sms eller snap... lurer på hva som er normalen Anonymkode: d54c0...c7d
Anonym bruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Ja, stort sett. Ikke noe omfattende de fleste dager, men en snap eller tre. Anonymkode: 230a9...eb1
Anonym bruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Har 2 gode venninner. Ei sender snap hver dag og hun andre har jeg kontakt med på messenger nesten hver dag Anonymkode: 8bac2...b60
Anonym bruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai Skriver med mamma og ei venninne på messenger hver dag. Ellers snapper jeg hver dag med flere. Anonymkode: d54c0...c7d
Anonym bruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai Nei det gjør jeg ikke. Blir ofte ett eller annet de fleste dager i uken, men kan også gå flere dager på rad uten at vi har noen form for kontakt. Anonymkode: 16344...219
*Miss Marple* Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai Ja, stort sett daglig. Ikke alle venninner hver dag, men jevnt over har vi kontakt gjennom uken.
frk Nilsen Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai Ja, noen har jeg daglig kontakt med, andre ukentlig og sjeldnere. Snap og messenger som regel.
Anonym bruker Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai Nei. Har kun nærmeste familie på snap. Orker ikke motta meningsløse bilder av sko, kaffemaskiner og svette treningsklær, eller klissete unger til stadighet. Skulle f Gjerne sletta fb og messemger, men det kan jeg ikke pr nå. Anonymkode: 76286...3d3
Anonym bruker Skrevet 26. mai #12 Skrevet 26. mai Jeg har noen som jeg skriver med så og si daglig. Anonymkode: 4a67b...29d
Anonym bruker Skrevet 26. mai #13 Skrevet 26. mai Stort sett daglig, hvis jeg har tid. Men ikke lange avhandlinger, er mer glad i å snakke i tlf Anonymkode: be60a...10d
Anonym bruker Skrevet 27. mai #14 Skrevet 27. mai Nei, ikke daglig. Kanskje snap ukentlig. Anonymkode: 3de09...f31
Anonym bruker Skrevet 27. mai #15 Skrevet 27. mai Har noen jeg sender snaper til hver dag Anonymkode: 6c8a2...0dd
Anonym bruker Skrevet 27. mai #17 Skrevet 27. mai Jeg har en venn jeg snapper med daglig. Men det er også han jeg er mest sammen med utover min egen kjernefamilie. Og han henger like gjerne sammen med mannen mjn og barna (hvis de gidder, litt mindre interessert i mammas venner nå som de er tenåringer). De andre vennene mine som jeg tenker på som nære snapper eller melder jeg med innimellom. Et par av dem ringer jeg bare og da snakkes vi en gang i måneden, noen ganger et par måneder i mellom. Men da snakkes vi til gjengjeld minst en time eller mer. Og så har jeg faktisk noen mer perifere venner jeg snapper med neste daglig, mest fordi de snapper meg på daglig basis. De hadde jeg kanskje mistet kontakten med hvis det ikke hadde vært for snap, selv om jeg er forholdvis restriktiv med hvem jeg er på snap med, kun de jeg har et vennskap med (noen er tidligere kollegaer, men stort sett har jeg ingen kollegaer, foreldre til barnas venner etc på snap, bare familie og de jeg anser som venner) Anonymkode: 65175...cff
Anonym bruker Skrevet 27. mai #18 Skrevet 27. mai Ja 3-4 stk jeg melder/snapper daglig med Anonymkode: 972f3...4f5
Anonym bruker Skrevet 27. mai #19 Skrevet 27. mai søstrene mine endel også pga gamle foreldre vi tar oss mye av. Venninner mer sporadisk Anonymkode: 3c294...fb0
Rhapsody in blue Skrevet 27. mai #20 Skrevet 27. mai Jeg skriver ikke så mye, vi prater heller. Om jeg skal skrive, er det mest for å avtale konkrete spørsmål om møtested osv.
Anonym bruker Skrevet 27. mai #21 Skrevet 27. mai Nei. Har ikke ukentlig kontakt med venninner. Kan til og med gå måneder uten venninnekontakt. Har derimot daglig kontakt med ei kusine (som er venninne òg). Anonymkode: ba7b2...cad
Anonym bruker Skrevet 27. mai #22 Skrevet 27. mai Nei, i hvert fall ikke samme person. Altså jeg chatter kanskje med én venn hver dag, men ikke samme hver dag. Jeg har flere venner, og noen har jeg kontakt med flere ganger i uken, andre kanskje bare en gang i måneden eller mindre. Noen kollegaer har også blitt venner, og dem har jeg jo da kontakt med daglig på jobb. Anonymkode: 188c4...2e6
Elizabeth Skrevet 27. mai #24 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (12 timer siden): Ja, stort sett. Ikke noe omfattende de fleste dager, men en snap eller tre. Anonymkode: 230a9...eb1 Jepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå