Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det har datteren min.. sist uke. Bil og alt. Igår krasjet hun i autovernet.. ikke hardt eller mye men pga bløtt føre, rundkjøring og litt for høy fart. I dag har jeg mye angst og stresser. 

Anonymkode: ef7d2...1bd

Skrevet

Man blir ingen god sjåfør før man har kræsjet en gang sa pappaen min da jeg var ung.

Da legger man fra seg følelsen av udødelighet og blir mer oppmerksom og forsiktig når man kjører.

Det går nok bra skal du se.

Anonymkode: ddb7b...72d

Skrevet

Hun får være glad hun ikke er 19åringen som kjørte ihjel en 33 år gammel tobarnspappa i ettermiddag. Du kan jo vise henne nyhetsartiklene. 

Anonymkode: cc9c2...39b

Skrevet

Skjønner deg godt . Mamma hjertet er i stress når barna får lappen. Jeg var helt ødelagt da min fikk lappen i fjor. Angst og uro når han dro ut. Men nå har han hatt lappen et år og jeg har roet meg ned, bekymret ja, men ikke like fullt. 
Vi mistet en i familien i trafikken på bare 20 år, og det setter jo angsten i meg 

Anonymkode: 029ff...7b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Man blir ingen god sjåfør før man har kræsjet en gang sa pappaen min da jeg var ung.

Da legger man fra seg følelsen av udødelighet og blir mer oppmerksom og forsiktig når man kjører.

Det går nok bra skal du se.

Anonymkode: ddb7b...72d

Nei det er helt sant, håper også at hun ble litt mer skremt for som jeg sier at hun kan kun kontrollere hvordan hun kjøre og er oppmerksom på 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hun får være glad hun ikke er 19åringen som kjørte ihjel en 33 år gammel tobarnspappa i ettermiddag. Du kan jo vise henne nyhetsartiklene. 

Anonymkode: cc9c2...39b

Oi😱 ja den skal jeg vise! Får helt vondt av jenta og ikke minst familiene 😥

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Skjønner deg godt . Mamma hjertet er i stress når barna får lappen. Jeg var helt ødelagt da min fikk lappen i fjor. Angst og uro når han dro ut. Men nå har han hatt lappen et år og jeg har roet meg ned, bekymret ja, men ikke like fullt. 
Vi mistet en i familien i trafikken på bare 20 år, og det setter jo angsten i meg 

Anonymkode: 029ff...7b4

Ja hun virker som om hun er verdens mester, og så råner hun over alt med en guttegjeng.. kjørt 2000 allerede på under 1 uke😱 ja håper og på det, for når jeg satt på med henne så hadde jeg litt hjertet i halsen.. var litt for langt oppi i ræva på folk og bremser for sent så jeg følte hun skulle kjøre i ræva på bilen foran.. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ja hun virker som om hun er verdens mester, og så råner hun over alt med en guttegjeng.. kjørt 2000 allerede på under 1 uke😱 ja håper og på det, for når jeg satt på med henne så hadde jeg litt hjertet i halsen.. var litt for langt oppi i ræva på folk og bremser for sent så jeg følte hun skulle kjøre i ræva på bilen foran.. 

Har hun egen bil da eller? Jeg hadde aldri i verden latt datteren min låne bilen om jeg hadde sittet på og funnet ut at det var sånn hun kjørte. Hun må jo provosere bilistene foran også.

Anonymkode: 8ec6e...1be

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

bremser for sent så jeg følte hun skulle kjøre i ræva på bilen foran.. 

Gjør hun det, så kan det svi hardt, hardere enn hun tror hvis politiet blir involvert, spesielt siden hun er i prøvetid.

Anonymkode: 39822...b5c

Skrevet

Det er slike som din datter, som ikke skulle hatt lappen…. beklager!

Er alt for mye ulykker på veien og folk som driter i andre som er på veien. 
Hadde vist mange fæle artikler om familer og unge folk som omkommer på veiene, eller rett og slett bare blir påkjørt på gangfelt .

Rett før jeg ble nedkjørt i en rundkjøring i går, ikke gidde å bruke blinklys for så å gi gass ….

Anonymkode: 6dde9...aec

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hadde hun ligget bak meg, hadde hun nok fått seg en støkk. For med folk som ligger på støtfangeren min, bråbremser jeg plutselig. 

Ellers er jeg enig i å ikke låne henne bil, hvis hun ikke har egen. Har hun egen bil, men dere foreldre betaler, hadde jeg kuttet betaling ved slik kjøring. Hun er til fare for seg selv og andre i trafikken. 

Anonymkode: 4e036...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...