Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:55 #26 Skrevet torsdag kl 16:55 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er jo ikke akkurat vanskelig å se hvor mange felles venner man har..... Anonymkode: 00698...96b Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det står jo på Facebook Anonymkode: 14427...93f Men sjekker dere? Anonymkode: 8df12...473
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:55 #27 Skrevet torsdag kl 17:55 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Men sjekker dere? Anonymkode: 8df12...473 Hvor vanskelig er det å sjekke tror du? Søker du opp vedkommende, står det: 60 felles venner. Det er ikke noe å "sjekke". Det er noe som står der bare. Så lenge ingen av de har skjult vennelisten sin da. Anonymkode: a49c5...fb9
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:23 #28 Skrevet torsdag kl 19:23 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor vanskelig er det å sjekke tror du? Søker du opp vedkommende, står det: 60 felles venner. Det er ikke noe å "sjekke". Det er noe som står der bare. Så lenge ingen av de har skjult vennelisten sin da. Anonymkode: a49c5...fb9 Det er ikke vanskelig, men virkelig ikke noe jeg gjør med alle mine venner på FB. Er det en vanlig ting å gjøre for voksne folk? Anonymkode: 8df12...473
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:28 #29 Skrevet torsdag kl 19:28 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke vanskelig, men virkelig ikke noe jeg gjør med alle mine venner på FB. Er det en vanlig ting å gjøre for voksne folk? Anonymkode: 8df12...473 Går du inn på din egen venneliste så står det der, eller det står hver gang du sveiper over navnet, vanskeligere er det ikke. Ingen grunn til å dra voksne folk kortet, det er bare flaut. Anonymkode: 00698...96b
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:32 #30 Skrevet torsdag kl 19:32 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke vanskelig, men virkelig ikke noe jeg gjør med alle mine venner på FB. Er det en vanlig ting å gjøre for voksne folk? Anonymkode: 8df12...473 Jeg gikk inn for å se om han hadde slettet flere andre. Det hadde han ikke. Litt hangup på det der eller? Jeg ser forøvrig alltid på om vi har felles venner om jeg er inne på en profil for første gang. Anonymkode: 14427...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå