Gå til innhold

Legge denne teksten på fb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det bra ut eller driter jeg meg selv ut? Jeg vil nå gjennom til ei venninne som har sagt hun vil ha en pause.. vi er venner på fb.

Eg har lært ein ting ein gang for alle.
Ikkje send lange meldinger når du vil ta opp någe.
Ring istedenfor!
I den lange teksten forsvinne tonefallet og der blir lett misforståelser.
Ting som va meint som en forklaring kan bli oppfatta som negativt eller kritikk.
Kjenne eg har ingen venner å mista å det siste eg vil e å såra någen eg e oppriktig glad i 🥺❤️

Anonymkode: a2079...b57

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vil nå gjennom til ei venninne som har sagt hun vil ha en pause

Ring henne eller send henne en sms. Å legge ut "kryptiske" beskjeder på Facebook er å være passiv-aggressiv i plenum. Lite sjarmerende..... 

Anonymkode: 05e13...edb

Skrevet

Ser absolutt ikke bra ut! 

Anonymkode: b4427...576

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle du lagt ut den på FB? Det er jo bare en kryptisk, sutrete melding som ikke angår NOEN andre enn venninna di. Sånt er bare uendelig teit.

Anonymkode: 0b680...21f

Skrevet

Nei nei nei du må selvsagt ikke legge ut noe sånt på facebook!? Det må være dagens dårligste forslag!

Anonymkode: a3040...4f9

Skrevet

Herregud nei, det der er bare flaut.

Anonymkode: e7237...587

Skrevet

Oki takk for svar alle! Glad jeg spurte her før jeg dreit meg ut. Jeg er skikkelig følelsesmenneske.. Og jeg er 40 år, kjenner selv jeg er for gammel til å dele sånne emosjoner 🙈

Skrevet

Hjelpes meg, godt du tok til vettet. Sånt kan du virkelig ikke legge ut på sosiale medier.

Anonymkode: d4eff...2ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ser det bra ut eller driter jeg meg selv ut? Jeg vil nå gjennom til ei venninne som har sagt hun vil ha en pause.. vi er venner på fb.

Eg har lært ein ting ein gang for alle.
Ikkje send lange meldinger når du vil ta opp någe.
Ring istedenfor!
I den lange teksten forsvinne tonefallet og der blir lett misforståelser.
Ting som va meint som en forklaring kan bli oppfatta som negativt eller kritikk.
Kjenne eg har ingen venner å mista å det siste eg vil e å såra någen eg e oppriktig glad i 🥺❤️

Gjør det deg selv en stor tjeneste å dropp å legg i ut det der

Anonymkode: 6f7d4...639

Skrevet

Nei virkelig ikke 

Anonymkode: 71c3d...cf2

Skrevet

Ring og si det, akkurat som du selv foreslår. 

Anonymkode: ebee2...564

Skrevet

Ser du ikke ironien?

Anonymkode: 0985b...99b

Skrevet

Send heller en meld til henne, skriv at du beklager for at du skrev meldingen og forklar hvorfor. Legg deg flat om du har såret henne. Hvis motivet ditt er å få henne til å reagere på innlegget kan det hende hun bare skyver deg mer unna og blir irritert. Hvis du fortsatt vil ha henne som venn så vær ydmyk og ikke del slikt offentlig. Si at du er lei deg, og at ting kom feil ut. At du ikke vil miste henne. Så lar du det ligge og gi henne tid. Dette er det riktige å gjøre hvis du vil beholde henne 

Anonymkode: 4ba84...82b

Skrevet

Kan du ikke respektere ønsket om pause?

Anonymkode: 0e71c...54f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...