Anonym bruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Skal være der fra tirsdag til fredag😃 Tips til hva vi bør få med oss og steder vi bør besøke, spise osv? Gjerne mer lokale steder enn typiske turistattraksjoner😃 Anonymkode: 1fd75...f26
Anonym bruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Det nye krigsmuseet er en absolutt MÅ-se. Veldig bra museum! Ellers spiste jeg livets beste pizza på Ostro pizza. Anonymkode: e9e2a...0d2
Anonym bruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai De har en veldig god dumpling-restaurant rett ved gamlebyen. Pierogarnia. Og i gamlebyen har de en butikk som selger varm likør. Anonymkode: 856fc...967
Anonym bruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Ta toget til Sopot, 25 min. Nydelig strand der. Anbefaler kjøpesenteret Forum. Pariserhjul og mange gode restauranter. Anonymkode: d19c5...da4
Anonym bruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai https://www.balispa.pl/en/english/ Anbefaler en tur hit. Husk og booke time på forhånd. Sentralt Anonymkode: d19c5...da4
Anonym bruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Ta toget til Sopot, 25 min. Nydelig strand der. Anbefaler kjøpesenteret Forum. Pariserhjul og mange gode restauranter. Anonymkode: d19c5...da4 Enig med deg, er også veldig billig med Uber/Bolt til Sopot Anonymkode: 58aab...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå