Anonym bruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Jeg har nok alltid vært sånn, men ikke slik at det vises utad. Jeg reagerer så sterkt på ting andre gjør. Det kan være på vegne av barna mine, feks min datter har en krangel med ei venninne, så blir det så ille at jeg misliker venninna. I går tok jeg meg selv i å vise frustrasjonen min foran min 9 år gamle datter. Feks spurt jeg min far om han ville komme på middag, og han svarer på sms jeg sitter og ser på sport. Jeg kjenner han, og da vil han at jeg utdyper med klokkeslett og så er det 10 meldinger frem og tilbake før han svarer. Han hærer dårlig, derav sms. Uansett. I går sa jeg irritert at jeg er drittlei av at folk ikke bare kan svare ja eller nei. Eller spørre om tidspunkt (vi setter ikke tidspunkt, men om han vil komme og det kun passer før 15 så blir det før 15). Høylytt rakker jeg ned på han i frustrasjon. Dette kan skje ang venner, lekser osv. Jeg vet det er feil, men jeg fortsetter. Noen som kjenner igjen dette? Virker som jeg ikke greier å holde det ikke lenger. Anonymkode: dfa37...162
Anonym bruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Hva gjør du ellers? De jeg kjenner som er lik deg, er de som er hjemmeværende og det skjer rett og slett ikke noe i livene deres. Så mitt beste tips engasjer deg i noe konstruktivt 😁 Anonymkode: 40854...bb3
Anonym bruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hva gjør du ellers? De jeg kjenner som er lik deg, er de som er hjemmeværende og det skjer rett og slett ikke noe i livene deres. Så mitt beste tips engasjer deg i noe konstruktivt 😁 Anonymkode: 40854...bb3 De jeg kjenner som er slik er i full jobb, men er usikre på seg selv. Heller der det ligger. Anonymkode: 358a9...c0b
Anonym bruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hva gjør du ellers? De jeg kjenner som er lik deg, er de som er hjemmeværende og det skjer rett og slett ikke noe i livene deres. Så mitt beste tips engasjer deg i noe konstruktivt 😁 Anonymkode: 40854...bb3 Hjemmeværende for tiden. Skal prøve 🙂🙂 Anonymkode: dfa37...162
Anonym bruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (7 timer siden): De jeg kjenner som er slik er i full jobb, men er usikre på seg selv. Heller der det ligger. Anonymkode: 358a9...c0b Ikke usikker på meg selv. Ikke litt engang. Heller skråsikker på at alt jeg gjør er riktig og alt andre gjør er feil, derav frustrasjonen. Men må være en grunn til at det er så ille. Anonymkode: dfa37...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå