Anonym bruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Jeg jobber som helsesekretær på en poliklinikk på sykehus nå, har og jobbet 16 år på legekontor. Så det å være en resepsjonist kan jeg. Jeg kjenner at jeg er lei jobben og det å jobbe med at ting aldri er på stell, er alltid brannslukking. Kunne tenkt meg å prøve noe annet. Nå er det utlyst en stilling på vgs i nærheten, riktignok en 89%stilling, jeg har nå 100% stilling. Krever ikke utdanning i den forstand. Stillingen går ut på å ta i mot henvendelser, telefon og andre ting. Stillingen følger og skolens ferie, det høres jo digg ut 🙂 Er det noen her som jobber på skole? Hvordan er det? Hvilke arbeidsoppgaver har du? Jeg vet ikke hva lønnsnivået er i en sånn stilling, så hva har du? Nå har jeg 530 000,- med full ansiennitet. Takk for svar på forhånd🙂 Anonymkode: 8e0f6...6b4
Anonym bruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Jeg jobber i resepsjon på vgs og elsker det. Oppgavene mine er vanlig resepsjonsoppgaver som sentralbord og å møte elever, foresatte og andre på en god måte. I tillegg har jeg kasseregnskap, har ansvar for Lånekassen, arkivansvar og hundre småting som popper opp i løpet av dagen. Arbeidsdagen er variert og passe travel. Det er sjelden kjedelig og enda sjeldnere supertravelt. Jeg har stor frihet til å styre arbeidsoppgavene mine selv, sjefen stoler på at jeg gjør det jeg skal og legger seg aldri opp i mine prioriteringer. Når du skal følge skoleferiene (er du sikker på det? Ingen i vår fylkeskommune gjør det) så betyr det nok at du jobber fulle dager utenom ferier og tar de siste 20 % som fri. Lønnen er ikke all verden, jeg ligger nok på rundt 550’ jeg også. Så om du liker litt uforutsigbare dager, er imøtekommende og ikke minst liker tenåringer så kan jeg absolutt anbefale å prøve. Anonymkode: ad6e8...a1a