Anonym bruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai En klar farge er pent, klare helblå øyne f.eks. Men jeg synes brune øyne er pent også. Har blå øyne selv, men litt spettete. Anonymkode: 80ef6...dbd
Anonym bruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Gjerne lys farge på øynene, spesielt blå eller grønne synes jeg er pent. Anonymkode: 64701...518
Anonym bruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Store, klare åpne øyner med lange naturlige vipper Anonymkode: a8feb...e24
Anonym bruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai Blå. Knall blå, eller isblå🥰 Anonymkode: fb8f2...ead
Anonym bruker Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai Ingen som sier noe om formen på øynene. Smale øyne, store øyne, skjeve øyne, mandelformede øyne, klinkekuleøyne. Anonymkode: 3c4f0...e32
Anonym bruker Skrevet 25. mai #7 Skrevet 25. mai Øyne for meg handler om mye. Ser godt om folk har snille øyne. like godt som folk som har det motsatte. Eller er ikke øyenfarge det jeg legger merke til, men fasongen, øyenbryn osv. Anonymkode: a8d69...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå