Anonym bruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Gift.Barn.Hus.Hytte.Biler og alt som hĂžrer til.I fare for Ă„ bli dĂžmt nord og nedâŠâŠ.. Jeg klarer ikke glemme min fĂžrste store kjĂŠrlighet. Skal ikke gĂ„ inn pĂ„ hvorfor vi ikke fortsatte sammen for mange mange Ă„r siden, men han har alltid «prĂžvd seg» igjen. NĂ„ har han «taket» pĂ„ meg igjen og jeg fĂžler meg som et skikkelig drittmenneske! Han sier(og jeg vet det stemmer), at han alltid har vĂŠrt forelsket i meg, at han vil vi skal bli gamle sammen, at det er jeg som er den rette. Dessverre fĂžler og jeg har alltid fĂžlt det samme. Hva pokker gjĂžr man?đJeg har sĂ„ dĂ„rlig samvittighet overfor mannen min og jeg vet rett og slett ikke hva det riktige valget er. Hjelp taes imot med stor takkâ€ïžâđ©č Anonymkode: 2560e...8d9
Anonym bruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Kutt kontakten. Noen ganger tar man et valg man mÄ ta konsekvensen av resten av livet. Jeg har ogsÄ en sÄnn mann, vi gjorde det slutt i begynnelsen av 20 Ärene. Jeg sa fra jeg var 13 til jeg var 24 Är at han var mannen jeg skulle bli gammel med, og jeg vet han sa det samme. Kjemien mellom oss var (og er?) elektrisk, jeg vil alltid elske han, han vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt, og jeg er 100% sikker pÄ at det er gjengjeldt. Men da vi gikk hvert til vÄrt fant vi andre partnere, fikk barn, giftet oss, og veien tilbake ble stengt. Det mÄ vi ta konsekvensen av, vi tok et valg den gangen og mÄ leve med det valget. SÄ vi velger Ä ikke ha kontakt, hvorfor skal vi ha det? Jeg er gift, jeg har barn med mannen min. Jeg er veldig glad i mannen min, Þnsker han alt godt, jeg har valgt han. KjÊrligheten til mannen min er veldig annerledes enn kjÊrligheten til min ungdoms kjÊreste, men jeg kan ikke gÄ tilbake pÄ det valget jeg tok. Anonymkode: 71b91...bb5
Anonym bruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Kutt kontakten. Noen ganger tar man et valg man mĂ„ ta konsekvensen av resten av livet. Jeg har ogsĂ„ en sĂ„nn mann, vi gjorde det slutt i begynnelsen av 20 Ă„rene. Jeg sa fra jeg var 13 til jeg var 24 Ă„r at han var mannen jeg skulle bli gammel med, og jeg vet han sa det samme. Kjemien mellom oss var (og er?) elektrisk, jeg vil alltid elske han, han vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt, og jeg er 100% sikker pĂ„ at det er gjengjeldt. Men da vi gikk hvert til vĂ„rt fant vi andre partnere, fikk barn, giftet oss, og veien tilbake ble stengt. Det mĂ„ vi ta konsekvensen av, vi tok et valg den gangen og mĂ„ leve med det valget. SĂ„ vi velger Ă„ ikke ha kontakt, hvorfor skal vi ha det? Jeg er gift, jeg har barn med mannen min. Jeg er veldig glad i mannen min, Ăžnsker han alt godt, jeg har valgt han. KjĂŠrligheten til mannen min er veldig annerledes enn kjĂŠrligheten til min ungdoms kjĂŠreste, men jeg kan ikke gĂ„ tilbake pĂ„ det valget jeg tok. Anonymkode: 71b91...bb5 Tusen takkâ€ïžâđ©č Setter veldig pris pĂ„ at du svarer. Du vet hvordan jeg fĂžler. Jeg vil ikke vĂŠre utro.Vil ikke sĂ„re mannen.FĂžler allerede jeg har gĂ„tt over streken med Ă„ svare pĂ„ meldinger. Vi har samme omgangskrets sĂ„ Ă„ kutte kontakt 100% gĂ„r dessverre ikke. Det hadde vĂŠrt enklere ja. Kjemien mellom oss er ogsĂ„ elektrisk. Har aldri fĂžlt den energien med mannen min, selv om jeg er veldig glad i han.Jeg skammer meg over Ă„ si det og fĂžler meg som en dritt!đ„ș Du mĂ„ ha en vilje av stĂ„l som klarer Ă„ lukke den dĂžraâ€ïžâđ©č Anonymkode: 2560e...8d9
Anonym bruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nĂ„): Tusen takkâ€ïžâđ©č Setter veldig pris pĂ„ at du svarer. Du vet hvordan jeg fĂžler. Jeg vil ikke vĂŠre utro.Vil ikke sĂ„re mannen.FĂžler allerede jeg har gĂ„tt over streken med Ă„ svare pĂ„ meldinger. Vi har samme omgangskrets sĂ„ Ă„ kutte kontakt 100% gĂ„r dessverre ikke. Det hadde vĂŠrt enklere ja. Kjemien mellom oss er ogsĂ„ elektrisk. Har aldri fĂžlt den energien med mannen min, selv om jeg er veldig glad i han.Jeg skammer meg over Ă„ si det og fĂžler meg som en dritt!đ„ș Du mĂ„ ha en vilje av stĂ„l som klarer Ă„ lukke den dĂžraâ€ïžâđ©č Anonymkode: 2560e...8d9 DĂžra er ikke 100% lukket, vi har hverandre pĂ„ sosiale medier og fĂžlger litt med pĂ„ hva som skjer i hverandres liv đ Men vi har ikke kontakt, vi hverken sender meldinger, mĂžtes eller ringes. Vi holder avstand til hverandre. Vi har begge familie og barn hver for oss, vi KAN ikke ha tettere kontakt med hverandre. Anonymkode: 71b91...bb5
Anonym bruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): DĂžra er ikke 100% lukket, vi har hverandre pĂ„ sosiale medier og fĂžlger litt med pĂ„ hva som skjer i hverandres liv đ Men vi har ikke kontakt, vi hverken sender meldinger, mĂžtes eller ringes. Vi holder avstand til hverandre. Vi har begge familie og barn hver for oss, vi KAN ikke ha tettere kontakt med hverandre. Anonymkode: 71b91...bb5 Okei, jeg skjĂžnnerâ€ïžDet er virkelig vanskelig det her⊠Anonymkode: 2560e...8d9
Anonym bruker Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai Det hadde nok blitt kjedelig etterhvert med disse mennene ogsÄ. Anonymkode: 3439f...472
Anonym bruker Skrevet 25. mai #7 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det hadde nok blitt kjedelig etterhvert med disse mennene ogsÄ. Anonymkode: 3439f...472 Det har man nok ingen garanti for nei, men er vanskelig nÄr det er sÄ mye fÞlelser Anonymkode: 2560e...8d9
Anonym bruker Skrevet 25. mai #8 Skrevet 25. mai Jeg synes oppriktig at han ikke har noen respekt for deg. Du er gift, han forsÞker gang pÄ gang Ä Þdelegge ditt ekteskap. Ville en mann som virkelig elsket deg respektert deg og dine valg sÄ lite som dette? Anonymkode: 7f08b...32a
Anonym bruker Skrevet 25. mai #9 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg synes oppriktig at han ikke har noen respekt for deg. Du er gift, han forsĂžker gang pĂ„ gang Ă„ Ăždelegge ditt ekteskap. Ville en mann som virkelig elsket deg respektert deg og dine valg sĂ„ lite som dette? Anonymkode: 7f08b...32a Du sier noe der ja, men jeg tenker at han har sĂ„ lyst Ă„ bli sammen at han gjĂžr det han kan for Ă„ fĂ„ meg. Han sier da samtidig at han stopper om jeg sier det. Han vil ikke Ăždelegge noe for meg. SĂžren sĂ„ vanskeligâŠâŠ.  Anonymkode: 2560e...8d9
Anonym bruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du sier noe der ja, men jeg tenker at han har sĂ„ lyst Ă„ bli sammen at han gjĂžr det han kan for Ă„ fĂ„ meg. Han sier da samtidig at han stopper om jeg sier det. Han vil ikke Ăždelegge noe for meg. SĂžren sĂ„ vanskeligâŠâŠ.  Anonymkode: 2560e...8d9 Da viser han deg gang pĂ„ gang at han sier en ting... og gjĂžr noe annet. Siden du har hatt et sĂ„ sterkt bĂ„nd til denne mannen i sĂ„ mange Ă„r sĂ„ tenker jeg at du enten fĂ„r kutte kontakten og si fra at du kommer til Ă„ slette ham pĂ„ facebook og at du forventer at han respekterer at du ikke vil at han kontakter deg noe mer... ... eller rett og slett gĂ„ fra mannen din for Ă„ gĂ„ for den andre mannen. Det at du ikke vil gĂ„ inn pĂ„ hvorfor det aldri ble deg og han andre, det sier meg at han kanskje heller ikke egentlig respekterte deg den gang. Og etterpĂ„ har han "alltid" prĂžvd seg igjen. Om han elsket deg hadde han respektert at du er i et forhold og at du har en fin familie, og han hadde ikke Ăžnsket Ă„ Ăždelegge dette for deg! Denne mannen har gjort det motsatte "alltid" - har ikke respektert at du er gift og har familie, og dermed har han heller ikke respektert deg. Om du i alle disse Ă„rene har gitt ham tvetydige signaler og har gitt ham grunn til Ă„ tro at du vil noe mer med ham, da tenker jeg at du egentlig bare kan gĂ„ fra mannen din, for da har du jo allerede vĂŠrt emosjonelt utro i Ă„revis. Jeg hadde definitivt ikke satset hele livet mitt pĂ„ en mann som ikke respekterer meg! Uten respekt, ingen kjĂŠrlighet! Anonymkode: 7f08b...32a
Anonym bruker Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): Da viser han deg gang pĂ„ gang at han sier en ting... og gjĂžr noe annet. Siden du har hatt et sĂ„ sterkt bĂ„nd til denne mannen i sĂ„ mange Ă„r sĂ„ tenker jeg at du enten fĂ„r kutte kontakten og si fra at du kommer til Ă„ slette ham pĂ„ facebook og at du forventer at han respekterer at du ikke vil at han kontakter deg noe mer... ... eller rett og slett gĂ„ fra mannen din for Ă„ gĂ„ for den andre mannen. Det at du ikke vil gĂ„ inn pĂ„ hvorfor det aldri ble deg og han andre, det sier meg at han kanskje heller ikke egentlig respekterte deg den gang. Og etterpĂ„ har han "alltid" prĂžvd seg igjen. Om han elsket deg hadde han respektert at du er i et forhold og at du har en fin familie, og han hadde ikke Ăžnsket Ă„ Ăždelegge dette for deg! Denne mannen har gjort det motsatte "alltid" - har ikke respektert at du er gift og har familie, og dermed har han heller ikke respektert deg. Om du i alle disse Ă„rene har gitt ham tvetydige signaler og har gitt ham grunn til Ă„ tro at du vil noe mer med ham, da tenker jeg at du egentlig bare kan gĂ„ fra mannen din, for da har du jo allerede vĂŠrt emosjonelt utro i Ă„revis. Jeg hadde definitivt ikke satset hele livet mitt pĂ„ en mann som ikke respekterer meg! Uten respekt, ingen kjĂŠrlighet! Anonymkode: 7f08b...32a Takk, jeg trengte denne! Jeg er et dĂ„rlig menneske. Dette mĂ„ ta slutt. Hvorfor det ikke ble oss hadde ikke noe med respekt Ă„ gjĂžre. Det var helt andre ting. Jeg skal prĂžve Ă„ holde han pĂ„ avstand, vet bare ikke helt hvordan enda.Vi er i samme vennegjeng og vi har vĂŠrt venner i sĂ„ mange Ă„r. For ei samvittighet jeg harđ„ș Anonymkode: 2560e...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ