Anonym bruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai https://blomelle.no/collections/badetoy/products/eva-bikini-truse-print er dette virkelig pent? Anonymkode: 5e408...87c
Anonym bruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Folk som soler seg sånn er ikke opptatt av at buksa er pen, men at de får mest mulig sol på kroppen. Anonymkode: 5f53d...e66
Anonym bruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Folk som soler seg sånn er ikke opptatt av at buksa er pen, men at de får mest mulig sol på kroppen. Anonymkode: 5f53d...e66 Da er de jo tilbakestående og bør ha verge. Anonymkode: b3fff...e3a
Anonym bruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai 1 hour ago, Anonym bruker said: https://blomelle.no/collections/badetoy/products/eva-bikini-truse-print er dette virkelig pent? Anonymkode: 5e408...87c Ja Anonymkode: eacff...97e
Anonym bruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ja Anonymkode: eacff...97e At valken synes under trusa? Virkelig? Anonymkode: 5e408...87c
Anonym bruker Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Da er de jo tilbakestående og bør ha verge. Anonymkode: b3fff...e3a Kanskje du og trenger verge så du slipper å løpe rundt her inne å komme med idiotiske kommentarer. Anonymkode: 2da78...920
Anonym bruker Skrevet 25. mai #7 Skrevet 25. mai 11 minutes ago, Anonym bruker said: At valken synes under trusa? Virkelig? Anonymkode: 5e408...87c Hvilken valk? Anonymkode: eacff...97e
Anonym bruker Skrevet 25. mai #8 Skrevet 25. mai Jeg syns ikke det er pent med slike bikker, MEN så befriende å se en modell med en vanlig kropp. Anonymkode: 28b3e...fd7
Anonym bruker Skrevet 25. mai #9 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns ikke det er pent med slike bikker, MEN så befriende å se en modell med en vanlig kropp. Anonymkode: 28b3e...fd7 *bikinier Anonymkode: 28b3e...fd7
Anonym bruker Skrevet 25. mai #10 Skrevet 25. mai Ikke pent. Hvorfor ikke bare ha den normalt høyt opp? Anonymkode: 92c0a...a55
Anonym bruker Skrevet 25. mai #11 Skrevet 25. mai Ser mest ut som reklame for nettbutikken Anonymkode: 2da78...920
Anonym bruker Skrevet 25. mai #12 Skrevet 25. mai Ser helt dust ut er min mening. Man får jo ikke mer sol, vil jo fortsatt få skille, bare høyere opp. Anonymkode: bc15f...237
Anonym bruker Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai Det er virkelig ikke pent nei 😱 Anonymkode: f4db1...474
Rhapsody in blue Skrevet 25. mai #14 Skrevet 25. mai Jeg synes det er verre med hun i den rosa badedrakten som ser ut til å ha innlegg eller noe, som popper frem. Hva er det for en reklame 🫣😅
Anonym bruker Skrevet 25. mai #15 Skrevet 25. mai Jeg vet det! Det er drit stygt. Alt skal dras opp. Også olabukser som går opp til navlen er også stygt. Ingen ser bra ut i slikt tøy. Anonymkode: ac586...c73
Elizabeth Skrevet 25. mai #16 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Da er de jo tilbakestående og bør ha verge. Anonymkode: b3fff...e3a 😂
Anonym bruker Skrevet 26. mai #17 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg vet det! Det er drit stygt. Alt skal dras opp. Også olabukser som går opp til navlen er også stygt. Ingen ser bra ut i slikt tøy. Anonymkode: ac586...c73 Sant det. Gjerne med en istappet t-skjorte. Ser ikke pent ut i det hele tatt. Anonymkode: 92c0a...a55
Endaentil Skrevet 26. mai #18 Skrevet 26. mai Rhapsody in blue skrev (8 timer siden): Jeg synes det er verre med hun i den rosa badedrakten som ser ut til å ha innlegg eller noe, som popper frem. Hva er det for en reklame 🫣😅 Det er jo en stomipose🙄 fin reklame med flotte, normale kropper.
Anonym bruker Skrevet 26. mai #19 Skrevet 26. mai Må det være pent i andres øyne? Anonymkode: de49f...6b8
Sommerkroppen 2029 Skrevet 26. mai #20 Skrevet 26. mai Sånn var jo badetøyet på 80 tallet også. Intet nytt fenomen altså.
Anonym bruker Skrevet 26. mai #21 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Må det være pent i andres øyne? Anonymkode: de49f...6b8 Det er jo det som er vitsen med tøy. Ikke å holde kulden ute eller smuss vekk fra kroppen, men å være pen i andres øyne. Hva annet kan klær brukes til enn å vise frem hvor pen man er? Anonymkode: 1ba1e...ee1
Anonym bruker Skrevet 26. mai #22 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (11 timer siden): Kanskje du og trenger verge så du slipper å løpe rundt her inne å komme med idiotiske kommentarer. Anonymkode: 2da78...920 Hvis de og du faktisk tror - som du indikerer - at det blir MER sol på kropp av å flytte det samme tøystykket til en annen posisjon på den samme kroppen er det lite som tilsier Mensa. Anonymkode: b3fff...e3a
Anonym bruker Skrevet 26. mai #23 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er jo det som er vitsen med tøy. Ikke å holde kulden ute eller smuss vekk fra kroppen, men å være pen i andres øyne. Hva annet kan klær brukes til enn å vise frem hvor pen man er? Anonymkode: 1ba1e...ee1 Så overflatisk da. Klær er for å holde varmen, skjuler private deler. Sitter du med fasiten på hva som er pent og ikke? Hva som er pent eller mindre pent i dine øyne er ikke det samme som i mine øyne. Jeg kan aldri bli pen uansett hvordan jeg kler meg, eller blir kledd opp. Men jeg har i allefall respekt for mine medmennesker. Det kan du ikke "kle opp"... Anonymkode: 8a17a...f94
Anonym bruker Skrevet 26. mai #24 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hvis de og du faktisk tror - som du indikerer - at det blir MER sol på kropp av å flytte det samme tøystykket til en annen posisjon på den samme kroppen er det lite som tilsier Mensa. Anonymkode: b3fff...e3a Man kan flytte litt på stoffstykket underveis. Du konkurrerer ikke akkurat opp mot medlemskap i Mensa du heller. Anonymkode: 8a17a...f94
Anonym bruker Skrevet 26. mai #25 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (13 timer siden): https://blomelle.no/collections/badetoy/products/eva-bikini-truse-print er dette virkelig pent? Anonymkode: 5e408...87c Det er normalt, det er viktigere. Sagging er ikke pent, i hvertfall ikke i bikini. Så lenge plaggene dekker det som forventes å dekkes må folk få være som de vil. Anonymkode: 9c9a4...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå