Anonym bruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Har dere bilder av venner uten at dere er med på bilder i feks fotoalbumer? Jeg har bare med venner der jeg også er med i bildene annet blir litt rart for meg i en album med foto. I mobilen har jeg selvsagt der venner ønsker at jeg tar med min mobil fordi kameraet mitt er veldig bra. Men ellers synes jeg det er litt rart å ta bilder i albumet med bare venner i seg selv. Jeg har selvsagt bilder i fotoalbumet mitt av bare mitt barn eller mann. Husker 2 uker siden hadde vi en venninne av og om mannen og hennes barn på besøk der de spurte om de kunne bla og se da albumet så fint ut, til å kommentere til slutt om vi ikke hadde bilder der bare hun og mannen og barnet deres var med på da jeg hadde om en liten tur vi alle var med på men siden vi ikke tok bilde alle sammen så tok jo jeg bare med de av mannen og barnet våres inn i fotoalbum + et bilde koster 5-6kr hver. Jeg hadde synes det var mer rart om folk hadde bare hatt et bilde/bilder av meg uten dem i deres fotoalbum hehe men det er meg Anonymkode: 19a90...e8b
Anonym bruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Ja, det er deg. Og vi vet alle at du har mye rare tanker om mye rart. Anonymkode: e06cf...ac6
Anonym bruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Jeg har masse bilder av venner ja. Jeg tar bilder for å ta vare på minner. Og ikke bare det, jeg har dem i album også. Venner, venners barn, naboer vi henger med, kollegaer på tur. Tar ikke bilder for å huske hvordan vi så ut på det tidspunktet bare. Anonymkode: d2f5c...8f8
Anonym bruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai Du kan helt trygt gå ut fra at det bare er deg. Det er svært sjelden man er alene om noe, men akkurat her tror jeg at du er den eneste i hele verden som tenker på dette. Anonymkode: 54c5b...336
Anonym bruker Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai Hæ, for en merkelig tanke. Jeg har definitivt flest bilder jeg ikke er med på selv. Bildene er jo tatt av meg, for å minnes ting som har skjedd. Da er ikke jeg med på bildet. Anonymkode: fe733...975
Anonym bruker Skrevet 25. mai #7 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Hæ, for en merkelig tanke. Jeg har definitivt flest bilder jeg ikke er med på selv. Bildene er jo tatt av meg, for å minnes ting som har skjedd. Da er ikke jeg med på bildet. Anonymkode: fe733...975 Dette. I min album er jo mine bilder, som jeg har tatt. Jeg er sikkert med på 1/20 av dem. Maks. Anonymkode: 54c5b...336
Anonym bruker Skrevet 25. mai #8 Skrevet 25. mai Her er det du som er rar hi. Det er helt vanlig å ha bilder av andre mennesker uten at man er med selv. Anonymkode: 784d3...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå