Anonym bruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Synes jeg ser så lite av det, skjønner ikke hvorfor det skal være sånn. Anonymkode: 72bad...c4a
Anonym bruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Lerum solbærsirup og bringebær sirup. Tror det finnes noen varianter på coop også. Vi bruker ikke saft så ofte, men jeg vil også helst ha ordentlig sukker når jeg først skal ha det. Anonymkode: f243a...32f
Anonym bruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Lerum solbærsirup og bringebær sirup. Tror det finnes noen varianter på coop også. Vi bruker ikke saft så ofte, men jeg vil også helst ha ordentlig sukker når jeg først skal ha det. Anonymkode: f243a...32f Takk for tips. Samme her, orker ikke de de erstatningene, ikke er magen min noe glad du de heller. Synes det er trasig at sukkererstatninger blir sett på som sunnere, så det er vanskelig å få tak i annet. Hi Anonymkode: 72bad...c4a
Anonym bruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Lerum solbærsirup og bringebær sirup. Tror det finnes noen varianter på coop også. Vi bruker ikke saft så ofte, men jeg vil også helst ha ordentlig sukker når jeg først skal ha det. Anonymkode: f243a...32f Og blåbærsirup og appelsinsaft? Det er mange å velge i. Anonymkode: 4421b...029
Anonym bruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai på Oda har de en kategori som heter «saft med sukker». 39 forskjellige der som du ser. For øvrig tror jeg ikke det er sunnere eller bedre med saft med sukker enn sukkerfri saft. Men jeg tror det sunneste for de aller fleste er lavkarbo og å kutte ut sukker or stivelse da. Anonymkode: d861d...79b
Anonym bruker Skrevet 25. mai #7 Skrevet 25. mai https://oda.com/no/products/8458-prima-lavpris-appelsinsaft/ Anonymkode: 2eb43...1e9
Anonym bruker Skrevet 25. mai #9 Skrevet 25. mai Takk for alle tips, da har jeg litt å se etter. Hi Anonymkode: 72bad...c4a
Anonym bruker Skrevet 25. mai #11 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Roma bringebærsaft Anonymkode: 812c2...c27 Hvor kjøper du den? Coop? Hi Anonymkode: 72bad...c4a
Anonym bruker Skrevet 25. mai #12 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvor kjøper du den? Coop? Hi Anonymkode: 72bad...c4a Enten på Roma eller så har de den også på rema her. Anonymkode: 812c2...c27
Rhapsody in blue Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai Jeg lager jordbærsaft, snart er sesongen klar for nytt lager 🥤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå