Anonym bruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Ser det er mange forskjellige. Er noen av biligmerkene ok, ser de er mye billigere, first price f.eks? Noen jeg bør styre unna? Anonymkode: 6fca8...fc1
Anonym bruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Jeg personlig foretrekker First Price, syns den er mindre salt en de andre. Prima som er billigmerket til Rema holder jeg meg unna Anonymkode: ce82c...842
Anonym bruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg personlig foretrekker First Price, syns den er mindre salt en de andre. Prima som er billigmerket til Rema holder jeg meg unna Anonymkode: ce82c...842 Høres bra ut. Hvorfor holder du deg unna Prima sin? Hi Anonymkode: 6fca8...fc1
Anonym bruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Høres bra ut. Hvorfor holder du deg unna Prima sin? Hi Anonymkode: 6fca8...fc1 Syns ikke de smaker godt, litt blææ på en måte. Anonymkode: ce82c...842
Anonym bruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai Omvendt her. First price smaker olje. Prima og coop sine er gode. De dyre er bedre, men de tar jeg meg ikke råd til siden det går 2 pk i uka hos oss. Anonymkode: 5e838...b42
Anonym bruker Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai Jeg kjøper røkt ørret til 3for 2 på rema Anonymkode: 05339...f80
Anonym bruker Skrevet 25. mai #7 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøper røkt ørret til 3for 2 på rema Anonymkode: 05339...f80 Hvilket merke da? Hi Anonymkode: 6fca8...fc1
Anonym bruker Skrevet 25. mai #8 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Hvilket merke da? Hi Anonymkode: 6fca8...fc1 Den heter Fiskeriet, ser jeg i appen. Anonymkode: 05339...f80
Anonym bruker Skrevet 25. mai #9 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hvilket merke da? Hi Anonymkode: 6fca8...fc1 Jeg tror faktisk Fiskeriet sin røkelaks var best i test for et par år siden, også. Anonymkode: 05339...f80
Anonym bruker Skrevet 25. mai #10 Skrevet 25. mai Synes de fleste er dårlige. Hater når de har tørre brune kanter. Jeg pleier å være veldig glad i røkelaks, alt av laks generelt. Men etter jeg satt meg inn i hvordan lakseoppdrett fungerer har jeg fått skikkelig avsmak. Spiser det fortsatt en sjelden gang Anonymkode: aae5a...710
Anonym bruker Skrevet 25. mai #11 Skrevet 25. mai Synes ikke laks er godt lenger jeg, Sikkert en kombinasjon av å ha sett hvordan oppdrettslaksen har det og faktisk smak da, men det er virkelig ikke godt. Ørret er bedre. Selv om jeg vet at ørret også kommer fra oppdrett er den fastere i kjøttet, mindre oljete og har bedre smak. Anonymkode: 835c2...591
Anonym bruker Skrevet 25. mai #12 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Synes ikke laks er godt lenger jeg, Sikkert en kombinasjon av å ha sett hvordan oppdrettslaksen har det og faktisk smak da, men det er virkelig ikke godt. Ørret er bedre. Selv om jeg vet at ørret også kommer fra oppdrett er den fastere i kjøttet, mindre oljete og har bedre smak. Anonymkode: 835c2...591 Kan gjerne ha ørret og. Gar du tips til en som er god? Hi Anonymkode: 6fca8...fc1
Anonym bruker Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Kan gjerne ha ørret og. Gar du tips til en som er god? Hi Anonymkode: 6fca8...fc1 Ikke så ofte vi har røkt fisk her hjemme, men sist vi hadde det var i påsken og da kjøpte vi på Meny. Tror den heter Lofoten. Var god den ihvertfall, men er ikke av den billigste sorten nei... Anonymkode: 835c2...591
Anonym bruker Skrevet 25. mai #14 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg tror faktisk Fiskeriet sin røkelaks var best i test for et par år siden, også. Anonymkode: 05339...f80 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ikke så ofte vi har røkt fisk her hjemme, men sist vi hadde det var i påsken og da kjøpte vi på Meny. Tror den heter Lofoten. Var god den ihvertfall, men er ikke av den billigste sorten nei... Anonymkode: 835c2...591 Takk for tips 😊 Hi Anonymkode: 6fca8...fc1
Anonym bruker Skrevet 25. mai #16 Skrevet 25. mai Lofoten røkt ørret, evt røkt laks, er god. Men for det meste har vi selvfisket og selvrøkt villaks. DET er selvfølgelig det aller beste, ikke så feit som oppdrettslaks. Anonymkode: 88ef1...c32
Anonym bruker Skrevet 25. mai #17 Skrevet 25. mai Røkt villaks er desidert best. Anonymkode: 5bf3d...0c9
Anonym bruker Skrevet 25. mai #18 Skrevet 25. mai Rhapsody in blue skrev (37 minutter siden): Jeg kjøper kun Janas laks 🤩 Hvor kjøper du det? Hi Anonymkode: 6fca8...fc1
Tekla123 Skrevet 26. mai #19 Skrevet 26. mai Pappas ❤️ På butikken kjøper jeg helst røkt ørret fra Fiskemannen.
Rhapsody in blue Skrevet 26. mai #20 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvor kjøper du det? Hi Anonymkode: 6fca8...fc1 Jeg får det tilsendt fra Stavanger 🙏
Anonym bruker Skrevet 26. mai #21 Skrevet 26. mai Folkens, det hjelper ikke å spise ørret i stedet for laks, ørreten som selges i vanlige butikker er også oppdrettsfisk… Anonymkode: 8571b...55e
Anonym bruker Skrevet 26. mai #22 Skrevet 26. mai Jeg tåler ørret bedre enn laks. Så jeg spiser mest røkt ørret fra coop. Syns den er god. Noen andre dyrere typer smaker mere tran. Anonymkode: 28bbb...15d
Rhapsody in blue Skrevet 26. mai #23 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hvor kjøper du det? Hi Anonymkode: 6fca8...fc1 Bestiller fra Stavanger 🤩
Anonym bruker Skrevet 26. mai #24 Skrevet 26. mai Mikals laks er desidert best. Både vanlig røkt og varmrøkt😋😋 Anonymkode: 5c62a...7d5
Anonym bruker Skrevet 26. mai #25 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (10 timer siden): Folkens, det hjelper ikke å spise ørret i stedet for laks, ørreten som selges i vanlige butikker er også oppdrettsfisk… Anonymkode: 8571b...55e Det er da ingen som har sagt noe annet? Men oppdrettslaksen er veldig fet og "slapp" i fisken, oppdrettsørret er fastere i kjøttet. Så bedre å spise rett og slett. Anonymkode: 835c2...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå