Anonym bruker Skrevet 25. mai #26 Skrevet 25. mai Gjesterom med seng er flott det - om man har hus som er stort nok og har rom nok til det. Men i deres tilfelle - er jeg enig med mannen - sovesofa og et rom som kan brukes til flere ting. Jeg hadde ikke gått med på en "man-cave" - det må være et rom for hele familien som også kan brukes til overnatting når det trengs - og som brukes både av store og små når det trengs. To tv'er kan være gull verdt det, både for store og små. Anonymkode: bae25...3ac
Anonym bruker Skrevet 25. mai #27 Skrevet 25. mai Hvor ble det av hi da? Hadde vært greit med en forklaring på antagelsene om en man-cave og hvorfor det ikke kunne diskuteres å bruke rommet som en kjellerstue og flerbruksrom for alle i familien.... Det høres ut som dere har noe å jobbe med i forholdet deres, for når du automatisk tror at siden han vil bytte ut en seng med en sofa blir det man-cave, og han samtidig blir forbanna fordi du skal bestemme alt og han ikke har noe han skulle sagt, så må noe grunnleggende være galt i kommunikasjonen dere imellom. Hvorfor går begge i skyttergraven så fort dere er litt uenig om noe, hvorfor kan dere ikke som voksne mennesker diskutere bruken av dette rommet? Jeg vet ikke hvordan han la frem forslaget om en sovesova, eller hvordan du reagerte på forslaget. Men i utgangspunktet er jo dette helt uskyldige ting å snakke om, ikke noe man lager full krig over før man har snakket litt rundt det ihvertfall. Anonymkode: 173fd...4db
Anonym bruker Skrevet 25. mai #28 Skrevet 25. mai 3 hours ago, Anonym bruker said: Men du ser jo ikke essensen i his bekymring i det hele tatt. Du reduserer problemstillingen til at alle ser hva de vil på TV. His bekymring er at mannen til hi skal ordne det så kjellerstua blir HANS, altså at KUN HAN skal få fordelene av dette ekstra rommet- som er eneste ekstra rom i huset. Altså, en mancave. Det er vel en ganske egoistisk ting å ønske seg? Anonymkode: 4328b...23b Nei jeg ser ikke problemet med det? Anonymkode: 6851e...c1d
Anonym bruker Skrevet 25. mai #29 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Nei jeg ser ikke problemet med det? Anonymkode: 6851e...c1d Nei ok. Men da er det vel ikke noe problem om hi innreder dette rommet kun for eget bruk heller da? Jeg hadde i hvert fall ikke hatt samvittighet til å ha mitt eget rom helt for meg selv hvis resten av familien også trengte plassen. Anonymkode: 4328b...23b
Anonym bruker Skrevet 25. mai #30 Skrevet 25. mai 42 minutes ago, Anonym bruker said: Nei ok. Men da er det vel ikke noe problem om hi innreder dette rommet kun for eget bruk heller da? Jeg hadde i hvert fall ikke hatt samvittighet til å ha mitt eget rom helt for meg selv hvis resten av familien også trengte plassen. Anonymkode: 4328b...23b Nei så klart ikke Anonymkode: 6851e...c1d
Anonym bruker Skrevet 25. mai #31 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei ok. Men da er det vel ikke noe problem om hi innreder dette rommet kun for eget bruk heller da? Jeg hadde i hvert fall ikke hatt samvittighet til å ha mitt eget rom helt for meg selv hvis resten av familien også trengte plassen. Anonymkode: 4328b...23b Men altså, en sofa vil jo kunne brukes mer av hele familien enn bare en seng? Anonymkode: 473ad...c1f
Anonym bruker Skrevet 25. mai #32 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei ok. Men da er det vel ikke noe problem om hi innreder dette rommet kun for eget bruk heller da? Jeg hadde i hvert fall ikke hatt samvittighet til å ha mitt eget rom helt for meg selv hvis resten av familien også trengte plassen. Anonymkode: 4328b...23b Jeg ser ikke at mannen noe sted har sagt at det kun skal være hans rom? Anonymkode: bd205...130
Anonym bruker Skrevet 25. mai #33 Skrevet 25. mai Sovesofa er mye bedre, da kan dere bruke den til daglig og legge ned gjester som dere sjelden har når de kommer. Et soverom hadde jeg droppet hvis det blir et sjelden brukt rom. Dere kan begge trekke dere ned i kjelleren om dere har behov, dessuten kan barna bruke kjelleren mer når de har venner på besøk. Min mening, men dette er jo dere. mannen min har også en stue han slapper av på med tv, og det må være lov Anonymkode: 4ce8c...e14
Mostly Harmless Skrevet 26. mai #34 Skrevet 26. mai Enig med flere her om at en kjellerstue er mer verdt enn et gjesterom/kontor om dere knapt har overnattingsgjester. Men det bør innredes med tanke på at alle skal kunne bruke det, og ikke som en mancave. Å kunne sende barna ned i kjelleren når de skal game eller annet med venner er gull verdt. Det potensielle lydnivået ønsker du ikke å ha i stua, haha! Kanskje kan dere også få plass til en krok for dine hobbysaker et sted i huset, nå når dere får et helt ekstra rom å rutte med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå