Anonym bruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Tar imot tips. Personlig liker jeg godt pasta bolognese med kjøttdeig, tomatsaus, løk, hvitløk, gulrot og sellerirot. Anonymkode: 71a4a...9c7
Anonym bruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Stekt ris med det man måtte ha, jeg har som regel hvert fall øk, paprika, strimlet gulrot, egg, soyasaus og en eller flere av de her - skinke/pølse/oppkuttet kjøttkaker/karbonade/kjøttboller. Rester er fint å bruke her. Kan gjerne bruke det som fyll i lefse. Hverdagsgryte - den er veldig god, jeg bruker hverken chili eller hvitløk i. Oppskriften er oppdatert, før sto det strimlet svinekjøtt, ikke indre eller ytrefilet, men du kan egentlig bruke hvilket som helst kjøtt som er rimeligere - https://detgladekjokken.no/oppskrift/hverdagsgryte-med-strimlet-svin/ Kålomelett Resteomelett Pytt i panne med stekt egg Fiskekaker eller fiskeburger i pitabrød med salat eller div grønnsaker Spagetti med laksebiter og frossen spinat Supper - blomkålsuppe, gulrotsuppe med appelsinm, brokkolisuppe, squashsuppe Anonymkode: ff3c8...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå