Anonym bruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Hvis du benyttet deg av tjenester fra en bedrift i mange år. Det fungerer fint helt til et oppkjøp med ny ledelse. Ansatte du har kontakt med har plutselig sluttet uten at du fikk beskjed, tjenesten du betaler for blir ikke levert som før. Så mottar du et formelt skriv fra ledelsen. Orientering om situasjon, forholdene skyldes tidligere ansatte som har sluttet, samt identifisering av hvem. Det har jeg aldri opplevd før. Anonymkode: a0708...869
Anonym bruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Hvis du benyttet deg av tjenester fra en bedrift i mange år. Det fungerer fint helt til et oppkjøp med ny ledelse. Ansatte du har kontakt med har plutselig sluttet uten at du fikk beskjed, tjenesten du betaler for blir ikke levert som før. Så mottar du et formelt skriv fra ledelsen. Orientering om situasjon, forholdene skyldes tidligere ansatte som har sluttet, samt identifisering av hvem. Det har jeg aldri opplevd før. Anonymkode: a0708...869 Nei, det er ikke vanlig. Det er dessuten alvorlig uthenging og uproft av ledelsen, vil tro de ansatte kan anmelde. Anonymkode: c1fea...c8c
Anonym bruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai Om de bare forteller hvem som har sluttet er det vel ikke så farlig? Om Trine Pettersen kommer til deg og vasker annenhver uke er det jo ikke noe galt i at firmaet informerer om at Trine Pettersen har sluttet så fra nå vil det komme en annen ansatt? Anonymkode: 4c190...d4a
Anonym bruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Om de bare forteller hvem som har sluttet er det vel ikke så farlig? Om Trine Pettersen kommer til deg og vasker annenhver uke er det jo ikke noe galt i at firmaet informerer om at Trine Pettersen har sluttet så fra nå vil det komme en annen ansatt? Anonymkode: 4c190...d4a Ikke den type info, det forstår jeg og tenker er lurt og praktisk. Mer, vi har ikke gjort denne oppgaven fordi denne ansatte, som nå jobber der og heter det, hadde ansvar for dette. Anonymkode: a0708...869
Anonym bruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, det er ikke vanlig. Det er dessuten alvorlig uthenging og uproft av ledelsen, vil tro de ansatte kan anmelde. Anonymkode: c1fea...c8c Kan de? Bør jeg videresende e-posten til den ansatte? Jeg har telefonnummeret privat. Anonymkode: a0708...869
Himmel og hav Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai Det er ekstremt uproft og ville garantert fått meg til å velge et annet firma framover. Jeg ville også varslet den ansatte som blir hengt ut som ansvarlig for at den nye ledelsen ikke klarer å håndtere avtalene sine. Så får hun selv avgjøre om hun vil gå videre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå