Anonym bruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Og vil dele litt om hvordan hjelpen ble gitt og hvor lenge/ofte du gikk/går dit? Jeg er svært overvektig og overspiser. Klarer ikke å hjelpe meg selv. Anonymkode: 635e0...850
Anonym bruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Ikke jeg, men sønnen min. Han utviklet spiseforstyrrelser i slutten av 10.klasse, men det var ikke alvorlig nok til at BUP ville ta ham inn, så vi gikk til ROS. De var fantastiske! Sønnen min kom til med én gang, og gikk til samtale en gang i uken i omtrent et halvår, og deretter annenhver uke i litt over et halvt år til. Han er tydelig på at det reddet ham, og hjalp ham veldig. Anonymkode: 9bc8d...4e4
Anonym bruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai Jeg fikk god hjelp med overspising, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Anonymkode: 9aae0...58b
Anonym bruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Ikke jeg, men sønnen min. Han utviklet spiseforstyrrelser i slutten av 10.klasse, men det var ikke alvorlig nok til at BUP ville ta ham inn, så vi gikk til ROS. De var fantastiske! Sønnen min kom til med én gang, og gikk til samtale en gang i uken i omtrent et halvår, og deretter annenhver uke i litt over et halvt år til. Han er tydelig på at det reddet ham, og hjalp ham veldig. Anonymkode: 9bc8d...4e4 Så fint å høre! Anonymkode: 635e0...850
Anonym bruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk god hjelp med overspising, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Anonymkode: 9aae0...58b Vil du utdype litt? Setter isåfall pris på det. Skammer meg veldig. Anonymkode: 635e0...850
Anonym bruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk god hjelp med overspising, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Anonymkode: 9aae0...58b Hva var hjelpen? Anonymkode: 635e0...850
Anonym bruker Skrevet 24. mai #7 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Vil du utdype litt? Setter isåfall pris på det. Skammer meg veldig. Anonymkode: 635e0...850 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva var hjelpen? Anonymkode: 635e0...850 Jeg hadde en fast kontakt, jevnlige timer med henne med oppfølging av det jeg jobbet med med meg selv hjemme. Hadde en bok jeg ble anbefalt å kjøpe, Få bukt med overspising av Richard Fairburn, og samtaler omtrent som terapi. Jeg måtte bli bevisst hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. For min del oppdaget jeg mye om meg selv og den bevisstheten hjalp meg. Jeg ville aldri hatt nytte av operasjoner eller sprøyter eller Grete Roede, jeg vet hva jeg må og ikke må spise. Overspising er noe helt annet, der mister jeg kontrollen. Uten ROS hadde jeg vært lost. Anonymkode: 9aae0...58b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå