Anonym bruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Hvor lang tid tok det før legen deres hadde fått svaret? Anonymkode: e6cc6...622
Anonym bruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Jeg har ikke gjort det, men guttungen gjorde det når han var 9. Tok cirka 2 uker før vi hadde svaret Anonymkode: 6865b...109
Anonym bruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai De sa ca to uker, men jeg mener at jeg fikk svar raskere enn det. Og jeg var ikke prioritert da det var mer som et ledd i å utelukke ting enn mistanke om at noe var galt. Lykke til, og pust med magen ❤️ Anonymkode: f1aba...a73
Anonym bruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Det tok 2-3 uker. Jeg valgte å tolke det som et godt tegn. Hvis det er noe veldig alvorlig ser de jo det med én gang, og da får man nok beskjed fort også. Anonymkode: 8d32c...087
Anonym bruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Det tok ca 2 uker. Ei venninne tok også, og da oppdaget de noe bekymringsfullt og hun fikk beskjed samme dag. Radiografene ser jo ting de også og de har vel muligheten til å varsle legene om de ser noe alvorlig. Anonymkode: cf105...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå