Gå til innhold

13 åringen har tatt hull i nesen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordelen med en dobb akkurat der er at det ikke blir et synlig arr den dagen hun ikke vil ha den lenger.

Det er noe av det styggeste jeg kan tenke meg, oksering i nesa liksom, men dobb i nesevingen eller øyenbrynet lager jo et synlig arr de må gå med resten av livet.

Anonymkode: 44f32...8df

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Heller det enn øra. Jeg tok i nesa da jeg var 13, men på salong. Mamma syns ikke det var spes lekkert, men hadde den til jeg var 21. 

Anonymkode: 1ca7f...cc3

Heller det enn i øra??! Hvorfor?

Hull i ørene har jo de aller fleste. Det er aldri feil. Ikke til sjenanse heller. Hull i nesa er noe ganske annet

Anonymkode: 9fac6...374

Skrevet

Som trettenåring bryr hun seg neppe om folk over tretti synes det er stygt. 

Desto verre er det at hun bedriver småkirurgi på seg selv med utstyr fra amazon. 

Synes det beste forslaget her er å ta henne med til et piercingstudio og få dem til å se på det. Om du kan be dem om å fortelle henne hvor lite lurt det er å holde på med sånt på egenhånd, så tror jeg du oppnår flere ting, hun komme til å skjønne at det var dumt, og det kan hende det blir litt flaut også. Og hun kan ikke skylde på at det bare er mamma som ikke skjønner hvor kult dette er. 

Skrevet

Hvorfor har en 13-åring tilgang på Amazon og på betalingskort som kan brukes til nettkjøp?

Anonymkode: 784eb...8dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Heller det enn i øra??! Hvorfor?

Hull i ørene har jo de aller fleste. Det er aldri feil. Ikke til sjenanse heller. Hull i nesa er noe ganske annet

Anonymkode: 9fac6...374

Enig! Hull i ørene er helt standard og normalt. Ring i nesen er litt mer «narkis» som en tidligere beskrev det. En 13 åring med ring i nesen hadde jeg reagert negativt på. «Hvor er foreldrene?»

Anonymkode: c73f4...589

Skrevet

Jeg vet ingenting om plassering og sånt, men jeg jobber med sår og jeg ville vært veldig bekymret. Man har så mye bakterier ( blant annet gule stafylokokker) i nesen og på huden, og du vil ikke ha evt sår kontaminert med dette. Du må følge godt med!

Anonymkode: 0ea31...8af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...