Anonym bruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Synes dere det er sexy med menn som røyker sigar? Føler det er skikkelig mann. Anonymkode: 52d9a...348
Anonym bruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Det stinker og røykere er uansett tapere. Anonymkode: 5099f...e56
Anonym bruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Mann? Synes det er skikkelig gubbete jeg. Anonymkode: 67b5a...ca6
Anonym bruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Mann? Synes det er skikkelig gubbete jeg. Anonymkode: 67b5a...ca6 Nei, MANN!😅 Anonymkode: 52d9a...348
Anonym bruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Menn som røyker sigar smaker like vondt som menn som røyker rullings. Det er nei fra meg. Anonymkode: 78eac...2b2
Anonym bruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Nei, MANN!😅 Anonymkode: 52d9a...348 Hva er mann med det? Anonymkode: 3430d...a57
Anonym bruker Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, MANN!😅 Anonymkode: 52d9a...348 Okei, mann med dårlig ånde da. Anonymkode: 67b5a...ca6
Anonym bruker Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai Jeg er tydeligvis den eneste her som synes det er sexy, men det lever jeg fint med. Anonymkode: 52d9a...348
Anonym bruker Skrevet 23. mai #10 Skrevet 23. mai Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg er tydeligvis den eneste her som synes det er sexy, men det lever jeg fint med. Anonymkode: 52d9a...348 Selvsagt gjør du det. Du lar ikke andre styre dine preferanser. Jeg syns sigar er klysete og teit. Anonymkode: 9654c...20d
Anonym bruker Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Er det ikke bare menn over 70 som røyker sigar? Not my cup of tea Anonymkode: 57149...b95
Anonym bruker Skrevet 24. mai #12 Skrevet 24. mai Næh, ikke akkurat sexy, har vokst opp med bestefar som tok en sigar på julaften og det kobler jeg ikke akkurat i den retningen. Har en mann som tar seg en pipe av og til, det lukter så godt av den tobakken. Anonymkode: 268f7...90d
Anonym bruker Skrevet 24. mai #13 Skrevet 24. mai Menn, og spesielt de som røyker sigar forsøker ofte å påkalle en slags gammel utdøende maskulinitet. Den nye feministiske tiden lukter ikke sigar, den består ikke av menn med maskuline verdier. Verden går videre uten dem. Anonymkode: 502a9...f19
Anonym bruker Skrevet 24. mai #14 Skrevet 24. mai Røykere er laveste rang, de stinker 🤮 Anonymkode: b2940...f4c
Anonym bruker Skrevet 24. mai #15 Skrevet 24. mai Jeg synes det er sexy med menn som tar vare på kroppen sin og spiser sunt, og som jeg ikke må begrave til lungekreft. Seriøst. Anonymkode: 854fd...b59
the amazing spidermamma Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai Sigar lyser gubbe lang vei. Evt rik gubbe. Og hvis en ung fyr skulle fyre opp en sigar, så ville jeg bare ha tenkt at han prøver å være en... rik gubbe? Uansett blir det påtatt, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. mai #17 Skrevet 24. mai "Det lukter storkar, men jeg ser ingen." Anonymkode: 8ff3e...2c0
Anonym bruker Skrevet 24. mai #18 Skrevet 24. mai Jeg lurer fremdeles på hva hi synes er skikkelig mann med å røyke sigar? Anonymkode: 3430d...a57
Anonym bruker Skrevet 24. mai #19 Skrevet 24. mai Exen røyka cigar. Da var jeg ung. Syns ikke noe om det da, eller nå. Jeg syns mere at det er barnslig og umodent, enn manndig Jeg har blitt utsatt for passiv røyking i hele barndommen, har astma og allergier. Syns ikke noe om det. Mamma røyker, men hun røyker bare ute, lukter aldri røyk av henne. Anonymkode: 16394...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå