Anonym bruker Skrevet 25. mai #51 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Er det mulig. Selv om man ikke har eller ser behov for stryking så kan man vel være fullt i stand til å «ivareta et normalt hushold». Folk er forskjellige! Noen har klær som krever stryking, andre gidder ikke det, har klær som ikke trenger stryking og prioriterer andre ting enn å stå med strykejernet til hverdags. Det betyr IKKE at noen er evneveike av den grunn. Det eneste som er evneveikt her er voksne damer som ikke har skjønt at deres smak og måte å gjøre på ikke nødvendigvis er fasiten her i verden. Anonymkode: 0ba84...15b Vil man ikke styke så skaffer man seg ikke klær som trengs å strykes. Å gå rundt og se ut som man ikke evner å kle seg er ganske teit. Anonymkode: c5243...806
Anonym bruker Skrevet 25. mai #52 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Vil man ikke styke så skaffer man seg ikke klær som trengs å strykes. Å gå rundt og se ut som man ikke evner å kle seg er ganske teit. Anonymkode: c5243...806 Men man stryker ikke linbukser. De skal se ruglete ut. Anonymkode: e85e4...d1f
Anonym bruker Skrevet 25. mai #53 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Men man stryker ikke linbukser. De skal se ruglete ut. Anonymkode: e85e4...d1f Jeg syns man bør stryke lin, da faller det bedre. Om man ikke stryker så krøller kanten seg opp og kragen ligger som en klumpete fille (på skjorter, bukser tåler bedre å være ustrøkne, men det er heller ikke pent). Men man MÅ ingenting, så lenge man skjønner at man sender ut signal ved hvordan man kler seg. Anonymkode: c5243...806
Anonym bruker Skrevet 25. mai #54 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Vil man ikke styke så skaffer man seg ikke klær som trengs å strykes. Å gå rundt og se ut som man ikke evner å kle seg er ganske teit. Anonymkode: c5243...806 Det er jo det jeg prøver å si! Ikke alle har klær som trengs stryking, så da skjønner jeg ikke hvorfor noen her mener at dersom man ikke stryker, så er man evneveik? … og her er tydeligvis stor variasjon om folk mener en linbukse skal strykes eller ikke. Så da får man nå bare bestemme selv… Anonymkode: 0ba84...15b
Anonym bruker Skrevet 25. mai #55 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er jo det jeg prøver å si! Ikke alle har klær som trengs stryking, så da skjønner jeg ikke hvorfor noen her mener at dersom man ikke stryker, så er man evneveik? … og her er tydeligvis stor variasjon om folk mener en linbukse skal strykes eller ikke. Så da får man nå bare bestemme selv… Anonymkode: 0ba84...15b Herlighet. Selv du skjønner vel at det argumentet fordrer at det er tøy som man ser ikke er strøket. Er det mulig!!! Anonymkode: c5243...806
Anonym bruker Skrevet 25. mai #56 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Herlighet. Selv du skjønner vel at det argumentet fordrer at det er tøy som man ser ikke er strøket. Er det mulig!!! Anonymkode: c5243...806 Er det mulig, sjæl. Voksen argumentasjon forresten. Linbukser kan fint være ustrøkne. Anonymkode: e85e4...d1f
Anonym bruker Skrevet 30. mai #57 Skrevet 30. mai Det kommer an på deg og din stil. Ustrøken lin gir et sommerlig rustikt og romantisk preg. Strøken lin gir et mer elegant og voksent preg. Jeg synes ustrøken lin er helt klart penest om sommeren. Anonymkode: 047ca...0ca
Anonym bruker Skrevet 30. mai #58 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Det kommer an på deg og din stil. Ustrøken lin gir et sommerlig rustikt og romantisk preg. Strøken lin gir et mer elegant og voksent preg. Jeg synes ustrøken lin er helt klart penest om sommeren. Anonymkode: 047ca...0ca Ustrøket lin gir et sjuskete og ustelt preg. Strøket lin ser sommerlig og svalt ut. Anonymkode: f4c17...b30
Anonym bruker Skrevet 30. mai #59 Skrevet 30. mai Fascinerende. Tre sider om noe såpass trivielt som stryke vs. ikke stryke linbukser. Neimen ikke rart det er krig i verden. Anonymkode: 633d7...ee3
Anonym bruker Skrevet 30. mai #60 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Fascinerende. Tre sider om noe såpass trivielt som stryke vs. ikke stryke linbukser. Neimen ikke rart det er krig i verden. Anonymkode: 633d7...ee3 Jeg tror tvert i mot at slike ufarlige uenigheter er sunne og bidrar til at folk får ut litt gruff på en trygg og ikke skadelig måte. Anonymkode: f4c17...b30
Anonym bruker Skrevet 30. mai #61 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg tror tvert i mot at slike ufarlige uenigheter er sunne og bidrar til at folk får ut litt gruff på en trygg og ikke skadelig måte. Anonymkode: f4c17...b30 Så du siterer meg på min mening for å oppheve den med din egen, og det hele bidrar til at… …du ikke klikker og skriker til familien din, slår ungene dine og skyter ektefellen? Det gir faktisk mening når du sier det. Har aldri opplevd så mye gørr andre steder som her inne. Men da vet jeg omsider hvorfor dere holder på sånn. Anonymkode: 047ca...0ca
Anonym bruker Skrevet 30. mai #62 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): Fascinerende. Tre sider om noe såpass trivielt som stryke vs. ikke stryke linbukser. Neimen ikke rart det er krig i verden. Anonymkode: 633d7...ee3 Vi er tydeligvis med på å redde verden ved å la ‘enkelte’ ta ut agget på oss. Anonymkode: 047ca...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå