Gå til innhold

El gressklipper som må dyttes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det tungt og slitsomt? Jeg vil ikke ha bensinklipper og en elektrisk jeg kan få rimelig mangler drift på julene så den må dyttes. Middels stor plen med litt bakke.

Anonymkode: 56507...b46

Skrevet

Ja, det er litt tungt, men god trim. Klipper hos mamma som har bensinklipper uten drift på hjulene, og den er tyngre enn elklipper. Men om det vil være ekstra motstand i hjul som egentlig skal ha drift enn i en som ikke skal ha det i det hele tatt vet jeg ikke.

Anonymkode: 8dc4f...130

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ja, det er litt tungt, men god trim. Klipper hos mamma som har bensinklipper uten drift på hjulene, og den er tyngre enn elklipper. Men om det vil være ekstra motstand i hjul som egentlig skal ha drift enn i en som ikke skal ha det i det hele tatt vet jeg ikke.

Ser at jeg skrev klønete, den er lagd uten drift, så antar den skal være lett å trille i teorien, men den veier jo litt og plenen er ikke flat.

Skrevet

Ja det er veldig tungt og slitsomt!

Anonymkode: 38ae9...9c7

Skrevet

Kjøp en robotgressklipper 

Anonymkode: 38ae9...9c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ser at jeg skrev klønete, den er lagd uten drift, så antar den skal være lett å trille i teorien, men den veier jo litt og plenen er ikke flat.

Vi har hatt en bensingressklipper som manglet fremdrift, men det var fordi den ikke fungerte ordentlig. Det var tungt, men gikk jo likevel. Jeg vil tippe en lettere el-klipper som ikke er lagd for fremdrift må gå helt greit.

Anonymkode: 25c09...6b4

Skrevet

Ikke verre enn at du burde klare det med mindre du er over 70 år. Man har godt av fysisk aktivitet.

Anonymkode: 023a6...dd2

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Da burde det ikke være noe stort problem.

Skrevet

Ikke verre enn at du burde klare det med mindre du er over 70 år. Man har godt av fysisk aktivitet.

Ja, litt det jeg tenkte også, gratis trimøkt, men det skal jo helst ikke være sånn ar man dauer heller😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ja, litt det jeg tenkte også, gratis trimøkt, men det skal jo helst ikke være sånn ar man dauer heller😅

Det gjør du ikke. Det gjør ikke jeg engang, som har elendig form og skyver en mye tyngre bensinklipper.

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Hvis du dauer av å dytte rundt på en gressklipper så burde du kjøpe deg verdens tyngste gressklipper og dytte den rundt på daglig basis for å komme i bedre form. Selv svigerfar på 80 med kols klarer å klippe gresset.

Skrevet

Hvis du dauer av å dytte rundt på en gressklipper så burde du kjøpe deg verdens tyngste gressklipper og dytte den rundt på daglig basis for å komme i bedre form. Selv svigerfar på 80 med kols klarer å klippe gresset.

Har aldri hatt en uren drift på hjulene, så vet ikke hvor tungt det er å dytte  sa. MÅ du svare sånn?

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Har aldri hatt en uren drift på hjulene, så vet ikke hvor tungt det er å dytte  sa. MÅ du svare sånn?

Jeg tror faktisk at hun må. Det gir henne et ørlite løft i en ellers trasig hverdag. 

Vi har el-klipper uten drift og det er null problem, selv for meg som ikke er i toppform. 

Anonymkode: c4ee7...a12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...