Anonym bruker Skrevet 24. mai #26 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (På 23.5.2025 den 8.03): Nei men han skal operere svulst i hjernen så tenker de første dagene vil jeg gjerne være der. HI Anonymkode: d2c29...b6d Kjære deg, det bør være fullt forståelig for alle med litt empati i livet, du skal ikke behøve å forklare deg for idioter. Ser du allerede har fått en del svar angående lønn og permisjon. Sjekk også forsikringen, barneforsikringen har ofte gode dekninger. Både utlegg der og da, men ved svulst som krever operasjon har også en del selskaper engangsutbetaling. Lykke til, de er superflinke på sykehuset, så dette kommer nok til å gå veldig fint 🙏🏻 Anonymkode: deb4a...b2b
Anonym bruker Skrevet 24. mai #27 Skrevet 24. mai Du har sikkert full kontroll, men jeg nevner det fordi jeg selv glemte det oppi kaoset da min ble syk. Forsikring? Anonymkode: b8643...9f4
Anonym bruker Skrevet 24. mai #28 Skrevet 24. mai Man kan få pleiepenger, men det starter ikke før etter opphold på sykehuset er ferdig. Så lenge pasienten er på sykehus har man ikke rett på pleiepenger. Du kan søke permisjon og få til en avtale med arbeidsgiver. Klart du skal være der for barnet ditt. Mange foreldre blir sykmeldt når barna blir syk, fordi det er kausalt nærliggende Anonymkode: dec85...69a
Anonym bruker Skrevet 25. mai #29 Skrevet 25. mai Anonym bruker skrev (5 timer siden): Man kan få pleiepenger, men det starter ikke før etter opphold på sykehuset er ferdig. Så lenge pasienten er på sykehus har man ikke rett på pleiepenger. Du kan søke permisjon og få til en avtale med arbeidsgiver. Klart du skal være der for barnet ditt. Mange foreldre blir sykmeldt når barna blir syk, fordi det er kausalt nærliggende Anonymkode: dec85...69a Pleiepenger kan gis mens barnet er innlagt. Så lenge personen her er et barn og ikke en "ung voksen" trengs det ingen permisjon, ferie eller sykemelding. Anonymkode: e256e...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå