Anonym bruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Har dere som skal ha det fått det nå? Og har det stått på Nav sine sider? Jeg mottok dagpenger og sykepenger i fjor og trodde jeg skulle få dette, men hos meg står det ingenting. Har jeg ikke krav på det? Anonymkode: afd46...dc7
Anonym bruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Det er ikke alle som har krav på det, kontakt NAV og spør Anonymkode: 9de70...180
Anonym bruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Nei, du får ikke feriepenger fra NAV, i allefall ikke av sykepenger. Dersom du jobbet noe i fjor, skal du ha feriepenger for den tiden du var i jobb, fra arbeidsgiver. Det samme gjelder dersom du var så heldig å ha en arbeidsgiver som utbetalte sykepenger til deg utover arbeidsgiverperioden. Men det er det langt fra alle som har. (Med forbehold om at det ikke har kommet noen nye regler det siste året) Anonymkode: 1347d...284
Anonym bruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Man får feriepenger av fe første 24 dagene med sykepenger fra nav og de utbetales 20.juni Står på nettsiden til nav. Anonymkode: eff41...186
Anonym bruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Arbeidstakere som får sykepenger fra Nav får feriepenger for de første 48 sykepengedagene i opptjeningsåret. Hvis arbeidsgiveren din har forskuttert sykepengene, vil vi utbetale feriepengene til arbeidsgiveren din. Klippet fra nav.no Anonymkode: eff41...186
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 02:25 #7 Skrevet lørdag kl 02:25 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Man får feriepenger av fe første 24 dagene med sykepenger fra nav og de utbetales 20.juni Står på nettsiden til nav. Anonymkode: eff41...186 Hva med dagpenger da? Anonymkode: afd46...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå