Gå til innhold

En god drink av cider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter! Jeg er en ekstrem lettvekter som blir full (fullstendig dritings) av 4 cider. Jeg drikker sjelden, og i mars hadde jeg bursdag og drakk fra k 12.00 til jeg sloknet kl 19.00. Da drakk jeg 5 cider på 7 timer. Veldig moro for gjestene mine 🫢

Jeg skal i bursdag i morgen, og hva gjør jeg for å ha noe godt i glasset hele kvelden? Nei, ikke vann eller annet alkoholfritt. Kan drikke vann ved siden av.

Kan jeg blande cider med en type brus? Eller eplejuice? 

Kom med forslag som gjør at helst 3 bare halvlitere med cider varer i timesvis 😅 festen begynner kl 16, og med en cider i timen så er det tomt kl 19.

Hva liker du å blande med? Har du forslag? Skriv🤩

Skal du være ekkel, vær så snill å revurder det ❤️

Anonymkode: c1ca5...270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo blande en alkohol cider med en uten alkohol? Flere merker har samme smak både med og uten alko

Ellers så kan du blande deg veldig svake drinker

Anonymkode: 10166...de4

Skrevet

Du kan blande ut cider med allverdens juice og brus. Smak og behag rett og slett.

Anonymkode: 5e94e...7c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du kan jo blande en alkohol cider med en uten alkohol? Flere merker har samme smak både med og uten alko

Ellers så kan du blande deg veldig svake drinker

Anonymkode: 10166...de4

Ja det kan jeg prøve, da er smaken den samme 🙂 tåler ikke sprit, så drinker med mindre jeg bruker cider (som vel er det svakeste jeg kan finne?) utgår 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Du kan blande ut cider med allverdens juice og brus. Smak og behag rett og slett.

Anonymkode: 5e94e...7c8

Ja, men hvis noen har tips til noe som er godt så prøver jeg heller det enn å prøve alt mulig 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...