Anonym bruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Bruker dere sokker i sneakers og andre sko nå i sommer halvåret? Anonymkode: 93b12...120
Anonym bruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Ja, absolutt! Ellers blir det dårlig lukt i skoene. Anonymkode: 2cfdd...ca9
Anonym bruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Ja, hater å gå barbeint i sko, er skikkelig ekkelt. Anonymkode: e356a...93d
Anonym bruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Selvfølgelig, ellers blir det klamt og ekkelt. Anonymkode: 69409...6a3
Anonym bruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai Går kun barbeint i sandaler og slippers. Syns det er ekkelt å gå barbeint i sko selv om jeg aldri lukter på føttene. Anonymkode: 78a91...7e8
Anonym bruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Går kun barbeint i sandaler og slippers. Syns det er ekkelt å gå barbeint i sko selv om jeg aldri lukter på føttene. Anonymkode: 78a91...7e8 *selv om det aldri lukter av føttene Ble en helt annen mening der 🤣 Anonymkode: 78a91...7e8
Anonym bruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai Alltid sokker. Går bare barbent i sandaler Anonymkode: dedd2...853
Anonym bruker Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai Alltid sokker her også, inkludert i sandaler. Kan ikke fordra å gå barbeint i noen form for sko. Anonymkode: ac800...15a
Anonym bruker Skrevet 23. mai #10 Skrevet 23. mai Slltid sokker i sko, men går mye barbent når jeg kan. Anonymkode: 78a7d...214
Anonym bruker Skrevet 23. mai #11 Skrevet 23. mai Ja. Uten sokker blir klamt, og gnagsår Anonymkode: a4ccb...b3e
Anonym bruker Skrevet 23. mai #12 Skrevet 23. mai Jeg har som oftest sokker i joggeskoene, men av og til går jeg uten sokker og synes ikke det er noe ekkelt med det. Jeg har rene, velstelte føtter og aldri kjent noen lukt av de. I sandaler bruker jeg aldri sokker, det synes jeg ser rart ut, bortsett fra i tursandaler og jobbsandaler kan man ha sokker hvis man vil. Men jeg bruker noen pene sandaler fra Rieker og det er ikke naturlig å ha sokker i de. Poenget med sandaler for meg er å ha bare føtter. Anonymkode: 491d0...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå