Gå til innhold

Hva ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ikke på vilkår! 

Du må ikke finne på å si opp fast, ok jobb for noe så kortvarig som et halvt år. 

Anonymkode: febd0...4ce

Takk for råd. Enig med deg

Anonymkode: 929ab...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Er pga reisevei. Blir 1,5 time hver dag mindre å kjøre/sittei kø. Jeg jobber ikke 100% så derfor går det på en måte greit å bruke lang tid, selv om det er dritt. Jeg kan ha hjemmekontor noen dager i uken. 

Jeg blir fast i utleiebyrået. Men de kan jo selvsagt ikke garantere ny jobb kjapt etter 6 mnd og da kan jeg bli permittert for en periode. 

Hi

Skjønner godt at du ønsker kortere vei til jobb, men jeg ville ikke byttet for noe som er så usikkert som ansettelse gjennom et vikarbyrå.

Anonymkode: 36930...dd4

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Er pga reisevei. Blir 1,5 time hver dag mindre å kjøre/sittei kø. Jeg jobber ikke 100% så derfor går det på en måte greit å bruke lang tid, selv om det er dritt. Jeg kan ha hjemmekontor noen dager i uken. 

Jeg blir fast i utleiebyrået. Men de kan jo selvsagt ikke garantere ny jobb kjapt etter 6 mnd og da kan jeg bli permittert for en periode. 

Hi

Hva får du utbetalt når du er permitert da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hva får du utbetalt når du er permitert da?

Det er dagpenger... 66% av lønn? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.5.2025 den 16.30):

Hi

Men kan du ta permisjon fra den faste jobben din, slik brukeren over foreslår? I så fall har du ikke noe å tape på å prøve ut dette vikariatet, og får også litt mer føling med om kortere reisevei veier opp for kjedelige oppgaver. Da slipper du å lure på hva du går glipp av.

Kanskje kommer du frem til at med noen dagers hjemmekontor og bedre oppgaver, er den faste jobben totalt sett mer tilfredsstillende likevel? 

Skrevet
Mostly Harmless skrev (2 timer siden):

Men kan du ta permisjon fra den faste jobben din, slik brukeren over foreslår? I så fall har du ikke noe å tape på å prøve ut dette vikariatet, og får også litt mer føling med om kortere reisevei veier opp for kjedelige oppgaver. Da slipper du å lure på hva du går glipp av.

Kanskje kommer du frem til at med noen dagers hjemmekontor og bedre oppgaver, er den faste jobben totalt sett mer tilfredsstillende likevel? 

Jeg er nettopp startet i den faste jobben, så har ikke lyst til det.

Tusen takk for råd og tips alle ❤️. Har gått for å bli i den faste jobben 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...