Gå til innhold

Går det noen gang over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For rundt et års tid siden mistet jeg en jevnaldrende person som stod meg veldig nær helt brått og plutselig.
Sorgen og savnes føles en gang i blant, men tenker ikke på personen hver dag lenger.

Nå er mannen bortreist, og hodet mitt krisemaksimerer, hva hvis det skjer noe med han, hva hvis noe går galt, hva hvis jeg mister han også?
Hodet mitt går bare blææææ når de som er meg nære er ute og reiser.
Blir det noen gang bedre? 

Anonymkode: 39923...12e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det blir bedre:hjerte: Men det tar tid - veldig lang tid er min er fran

Anonymkode: 51fb8...6c7

Skrevet

Tid leger alle sår. 

Anonymkode: 97fc3...bfb

Skrevet
4 minutes ago, Anonym bruker said:

Tid leger alle sår. 

Leger nødvendigvis ikke, blir bare mindre åpne og betente

Anonymkode: 51fb8...6c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tid leger alle sår. 

Tid leger ikke alle sår, det er helt feil. Jeg har mistet det mest dyrebare man har, barnet mitt. Jeg blir aldri hel igjen og jeg synes at slik frase er frekk. Det kan hende at om 100 år har tiden leget, men isåfall er det jo fordi jeg ikke lengre er her da. Feil å si slik til mennesker som har opplevd det verste et menneske kan oppleve.

Anonymkode: a7e30...203

Skrevet

Det går aldri helt over, for du har fått en sorg og en frykt for å miste som alltid er der. Men den blir lettere å leve med, mindre fremtredende i livet ditt.

Det blir som oss som har opplevd alvorlig sykdom og sett "døden i hvitøyet", man er glad for å overleve, men har fått en angst for sykdom som var veldig tilstedeværende i tiden rett etterpå, men som blir lettere å håndtere etterhvert.

Jeg opplevde akutt og alvorlig sykdom i 2018, så det begynner bli lenge siden. Men har fått et snev av helseangst og kjenner på frykten hver gang det er noe ubehag i kroppen...

Anonymkode: fa334...aee

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Tid leger ikke alle sår, det er helt feil. Jeg har mistet det mest dyrebare man har, barnet mitt. Jeg blir aldri hel igjen og jeg synes at slik frase er frekk. Det kan hende at om 100 år har tiden leget, men isåfall er det jo fordi jeg ikke lengre er her da. Feil å si slik til mennesker som har opplevd det verste et menneske kan oppleve.

Anonymkode: a7e30...203

For de fleste gjør det dét. Meg inkludert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...