Anonym bruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Hun er min første partner, og vi har vert i lag nå i snart 4 år og jeg har blitt kjent med hennes gruppe venner og hun har blitt kjent med mine 2 nærmeste kompiser. Vi finner på ting i ny og ne. Jeg er veldig vennlig av meg og liker å prate og ha gode samtaler med folk fra begge kjønn. Men nå i det siste har det vert litt opp og ned med at hun påstår at jeg er interessert i beste venninna hennes. I at jeg kallet henne «princess» fordi hun snudde rundt og etter lignet en når vi var ute... fordi jeg gikk inn på instagram får å følge henne fordi jeg ble så sur i fylla da damen mente jeg virket interessert i venninnen hennes. Jeg sluttet å følge henne dagen etter da damen ble litt piss sur på meg og jeg innrømmer dette var utrolig teit og barnslig av meg.. og noe jeg ikke skulle ha gjort med det fyste. Hvordan kan jeg ordne sikkelig opp i dette? Nå er damen virkelig ikke interessert i at vi (jeg) henger med «hennes» gjeng lenger. Hun mener at å være vennlig blir tatt som flørting hos jenter.. litt synd da jeg kommer virkelig overens med kompisene hennes i gjengen. Anonymkode: bc68e...761
Anonym bruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hun er min første partner, og vi har vert i lag nå i snart 4 år og jeg har blitt kjent med hennes gruppe venner og hun har blitt kjent med mine 2 nærmeste kompiser. Vi finner på ting i ny og ne. Jeg er veldig vennlig av meg og liker å prate og ha gode samtaler med folk fra begge kjønn. Men nå i det siste har det vert litt opp og ned med at hun påstår at jeg er interessert i beste venninna hennes. I at jeg kallet henne «princess» fordi hun snudde rundt og etter lignet en når vi var ute... fordi jeg gikk inn på instagram får å følge henne fordi jeg ble så sur i fylla da damen mente jeg virket interessert i venninnen hennes. Jeg sluttet å følge henne dagen etter da damen ble litt piss sur på meg og jeg innrømmer dette var utrolig teit og barnslig av meg.. og noe jeg ikke skulle ha gjort med det fyste. Hvordan kan jeg ordne sikkelig opp i dette? Nå er damen virkelig ikke interessert i at vi (jeg) henger med «hennes» gjeng lenger. Hun mener at å være vennlig blir tatt som flørting hos jenter.. litt synd da jeg kommer virkelig overens med kompisene hennes i gjengen. Anonymkode: bc68e...761 Glemte å nevne hilsen mann 26 år Anonymkode: bc68e...761
Anonym bruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Jøye meg.. er litt mer overrasket at dere har holdt ut i 4 år vis det er slikt du holder på med. Det virkelige spørsmålet. Er du faktisk tiltrukket av denne venninnen hennes? Anonymkode: 19a89...6e9
Anonym bruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Ble hun sint da du fulgte venninnen til bussen? Anonymkode: bf6a7...0bb
Anonym bruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Når det gjelder damer så anbefaler jeg deg å søke opp en som er veldig god til å forklare ting på tiktok, andrew tate. Han sier at du ikke må la henne få overtaket ved å tro at du er lei deg for noe du gjort mot henne. Da mister hun bare respekten for deg som mann. Du må i stedet vise at det ikke bryr deg hva hun enn kaller deg for noe. Søk på andrew tate han er kjempeflink til å forklare! Anonymkode: eb105...f9d
Sommerkroppen 2029 Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai Anonym bruker skrev (15 timer siden): Når det gjelder damer så anbefaler jeg deg å søke opp en som er veldig god til å forklare ting på tiktok, andrew tate. Han sier at du ikke må la henne få overtaket ved å tro at du er lei deg for noe du gjort mot henne. Da mister hun bare respekten for deg som mann. Du må i stedet vise at det ikke bryr deg hva hun enn kaller deg for noe. Søk på andrew tate han er kjempeflink til å forklare! Anonymkode: eb105...f9d 😄
Anonym bruker Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai Det spørsmålet som melder seg her hos meg er: ER du litt interessert i denne venninnen hennes? Om svaret er ja, så skjønner du jo hvorfor dama di reagerer som hun gjør. Så her må du være helt ærlig med deg selv. Det beste du kan gjøre nå, om du ikke er interessert i venninna hennes, er å legge deg langflat og fortelle gang på gang at det du gjorde var tåpelig og aldri vil gjenta seg. Og hold avstand til denne venninnen neste gang dere treffes. Anonymkode: e4670...d33
Anonym bruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (På 23.5.2025 den 14.57): Det spørsmålet som melder seg her hos meg er: ER du litt interessert i denne venninnen hennes? Om svaret er ja, så skjønner du jo hvorfor dama di reagerer som hun gjør. Så her må du være helt ærlig med deg selv. Det beste du kan gjøre nå, om du ikke er interessert i venninna hennes, er å legge deg langflat og fortelle gang på gang at det du gjorde var tåpelig og aldri vil gjenta seg. Og hold avstand til denne venninnen neste gang dere treffes. Anonymkode: e4670...d33 Hun er fin men nei jeg er ikke interessert i henne i noe slags slik måte. Jeg innrømmet at det jeg gjorde var teit og tåpelig og ikke skal gjentas igjen. Anonymkode: bc68e...761
Anonym bruker Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun er fin men nei jeg er ikke interessert i henne i noe slags slik måte. Jeg innrømmet at det jeg gjorde var teit og tåpelig og ikke skal gjentas igjen. Anonymkode: bc68e...761 Du og kjæresten har veldig dårlig kommunikasjon. Start med det Anonymkode: 60805...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå