Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #1 Skrevet 22. mai 2025 Inspirert av tråden om Peppa Gris, andre tråder med tilsvarende kommentarer her inne tidligere. Hvorfor får ikke voksne lov til å være barnslige? Om det så er å poste tråder om at Peppa Gris har blitt storesøster, bygge lego alene, pusle puslespill, spille pokemon go og andre ting? Anonymkode: 2a6c3...55c
the amazing spidermamma Skrevet 22. mai 2025 #2 Skrevet 22. mai 2025 Folk som tar seg selv så høytidelig at de ikke kan tillate seg å være barnslige innimellom er utrolig kjedelige å være sammen med. Å kunne glede seg over Peppas lillesøster, hoppe i søledammer eller le av noen som promper høyt på trikken er langt å foretrekke fremfor å surmule over innlegg på et mammaforum!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #3 Skrevet 22. mai 2025 Det finnes grenser. Å bygge lego eller legge puslespill er ikke å være barnslig, men å sitte som voksen å poste at Peppa gris (som er for små barn) har fått en unge bare er teit. Det vitner om lav intelligens. Anonymkode: 25a79...3cc
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #4 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det finnes grenser. Å bygge lego eller legge puslespill er ikke å være barnslig, men å sitte som voksen å poste at Peppa gris (som er for små barn) har fått en unge bare er teit. Det vitner om lav intelligens. Anonymkode: 25a79...3cc Det må være ordentlig stusselig å være deg. Anonymkode: 0975a...933
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #5 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det finnes grenser. Å bygge lego eller legge puslespill er ikke å være barnslig, men å sitte som voksen å poste at Peppa gris (som er for små barn) har fått en unge bare er teit. Det vitner om lav intelligens. Anonymkode: 25a79...3cc Merkelig uttalelse... Jeg er universitetsutdannet, renges som intelligent av de som kjenner meg, har en godt betalt jobb og kunne fint ha funnet på å postet en tilsvarende tråd.. HI Anonymkode: 2a6c3...55c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #6 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Det må være ordentlig stusselig å være deg. Anonymkode: 0975a...933 Neida. Anonymkode: 25a79...3cc
MissSaigon Skrevet 22. mai 2025 #7 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Det finnes grenser. Å bygge lego eller legge puslespill er ikke å være barnslig, men å sitte som voksen å poste at Peppa gris (som er for små barn) har fått en unge bare er teit. Det vitner om lav intelligens. Anonymkode: 25a79...3cc Har du opplyst verden om at du har fasiten? Lego er ok, Peppa gris er teit. Andre er dumme, du er klok.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #8 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det finnes grenser. Å bygge lego eller legge puslespill er ikke å være barnslig, men å sitte som voksen å poste at Peppa gris (som er for små barn) har fått en unge bare er teit. Det vitner om lav intelligens. Anonymkode: 25a79...3cc Ja, det finnes grenser. Min er at voksne som bruker hersketeknikker om at de som gjør noe annet enn en selv er dumme, er ganske barnslige. Den typen argumenter bør man gjøre seg ferdig med som barn. Anonymkode: 3cf9e...0e2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #9 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, det finnes grenser. Min er at voksne som bruker hersketeknikker om at de som gjør noe annet enn en selv er dumme, er ganske barnslige. Den typen argumenter bør man gjøre seg ferdig med som barn. Anonymkode: 3cf9e...0e2 Jeg registrerer at ordet hersketeknikk blir flittig brukt på dette forumet. Ta heller innover deg at mennesker er ulike. Jeg er forresten enig i at det med Pepa Gris var en triviell og merkelig sak, med mindre man kun sitter og ser på det programmet hele dagen. Selv liker jeg best å se på krim, men jeg synes det er herlig at andre liker å se på annet. Anonymkode: b6e99...59f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #10 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det finnes grenser. Å bygge lego eller legge puslespill er ikke å være barnslig, men å sitte som voksen å poste at Peppa gris (som er for små barn) har fått en unge bare er teit. Det vitner om lav intelligens. Anonymkode: 25a79...3cc Det var jo ukens nyhet her i huset. Antar vi er steindumme da. Anonymkode: 14f66...9d9
MissSaigon Skrevet 22. mai 2025 #11 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Jeg registrerer at ordet hersketeknikk blir flittig brukt på dette forumet. Ta heller innover deg at mennesker er ulike. Jeg er forresten enig i at det med Pepa Gris var en triviell og merkelig sak, med mindre man kun sitter og ser på det programmet hele dagen. Selv liker jeg best å se på krim, men jeg synes det er herlig at andre liker å se på annet. Anonymkode: b6e99...59f At det er en triviell sak betyr ikke at den er dum.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #12 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Jeg registrerer at ordet hersketeknikk blir flittig brukt på dette forumet. Ta heller innover deg at mennesker er ulike. Jeg er forresten enig i at det med Pepa Gris var en triviell og merkelig sak, med mindre man kun sitter og ser på det programmet hele dagen. Selv liker jeg best å se på krim, men jeg synes det er herlig at andre liker å se på annet. Anonymkode: b6e99...59f Ja, for det er hun du siterer som må ta innover seg at folk er ulike.....herlighet Anonymkode: 0975a...933
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #13 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det finnes grenser. Å bygge lego eller legge puslespill er ikke å være barnslig, men å sitte som voksen å poste at Peppa gris (som er for små barn) har fått en unge bare er teit. Det vitner om lav intelligens. Anonymkode: 25a79...3cc Det sto bl.a. i både VG og Aftenposten i går! Anonymkode: 9cd2e...126
the amazing spidermamma Skrevet 22. mai 2025 #14 Skrevet 22. mai 2025 Jeg mener forresten at Peppa Gris er et såpass stort folkekjært og popkulturelt fenomen at det har en viss allmenn interesse uansett om man er voksen eller barn. Litt som at det er gøy å vite om at narkobaronen i Breaking Bad har spilt i Sesame Street eller at det var Stephen Fry som var fortellerstemmen i den britiske versjonen av Pocoyo.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #15 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg registrerer at ordet hersketeknikk blir flittig brukt på dette forumet. Ta heller innover deg at mennesker er ulike. Jeg er forresten enig i at det med Pepa Gris var en triviell og merkelig sak, med mindre man kun sitter og ser på det programmet hele dagen. Selv liker jeg best å se på krim, men jeg synes det er herlig at andre liker å se på annet. Anonymkode: b6e99...59f Når noen benytter seg av hersketeknikker, så synes jeg det er helt i orden å påpeke dette. Som du skriver, vi er ulike. Jeg synes ikke det er det minste barnslig å synes en tv-serie for barn er koselig og dertil dele noe rundt dette, men jeg synes det er barnslig å ty til hersketeknikken det nå tross alt er beskylde folk for å være dumme (ha lav intelligens) bare fordi noen liker en figur for barn. Anonymkode: 3cf9e...0e2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #16 Skrevet 22. mai 2025 MissSaigon skrev (1 time siden): At det er en triviell sak betyr ikke at den er dum. Men du er kanskje dum som putter inn ord som ikke er brukt av meg. Anonymkode: b6e99...59f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #17 Skrevet 22. mai 2025 Etter mitt syn er det å omfavne det barnslige, lekne og nysgjerrige en del av å være trygg voksen. Hva andre måtte mene om det er deres problem. Du mister ikke kunnskap og erfaring bare ved å bygger lego eller se på Peppa Gris. Anonymkode: ffe73...7cb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2025 #18 Skrevet 23. mai 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Etter mitt syn er det å omfavne det barnslige, lekne og nysgjerrige en del av å være trygg voksen. Hva andre måtte mene om det er deres problem. Det er nok ingen som vil anse det dom et problem... Anonymkode: 25a79...3cc
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2025 #19 Skrevet 23. mai 2025 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er nok ingen som vil anse det dom et problem... Anonymkode: 25a79...3cc Som* Anonymkode: 25a79...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå