Gå til innhold

Hva skal du skaffe deg av klær til sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en sort linbukse og noen hvite t-skjorter, og skal ha en linskjorte også. Så det blir bare basisplagg som handles i år.

Hva skal du ha? Hva trenger du og hva ønsker du deg?

Anonymkode: b3ed8...690

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting 

Anonymkode: 8ffce...6c3

Skrevet

Jeg har kjøpt meg nye Birkenstock og sneakers, en linkjole, to sommerbukser og noen topper. Jeg syns det er vanskelig å finne pene topper så når jeg kommer over noe jeg liker så kjøper jeg uansett. 

Skrevet

Jeg skal bestille noen linskjorter og leter en perfekt smørgul kjole. Ellers blir det nye bikinier, nye tursandaler og noen shortser. Leter etter shorts man man dresse opp og ned utifra hva man skal og har ikke funnet helt det jeg er ute etter enda😊

Skrevet

Hvor kjøper dere pene linklær? Trenger linbukser, gjerne litt "holdt" i livet, ikke bare sånne løse.

Anonymkode: 15144...f58

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (45 minutter siden):

Jeg skal bestille noen linskjorter og leter en perfekt smørgul kjole. Ellers blir det nye bikinier, nye tursandaler og noen shortser. Leter etter shorts man man dresse opp og ned utifra hva man skal og har ikke funnet helt det jeg er ute etter enda😊

Woolland har flotte shortser. https://www.woolland.no/romsdalseggen-shorts-cord-dame-light-skye/

Anonymkode: 2bd97...936

Skrevet

man trenger virkelig ikke kjøpe nytt for vært år, det er bare tullete

Anonymkode: 6b1b0...d4a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har noen på noen måte antydet det? 

Anonymkode: d0a7c...638

Skrevet

Enig. Kjøper nye ting når jeg trenger det. Kjøper ikke bare for å kjøpe. 

Anonymkode: 8ffce...6c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har kjøpt en sort linbukse og noen hvite t-skjorter, og skal ha en linskjorte også. Så det blir bare basisplagg som handles i år.

Hva skal du ha? Hva trenger du og hva ønsker du deg?

Anonymkode: b3ed8...690

Ikke så mye nytt som trengs i år, jeg kjøpte noen nye linbukser i fjor og ellers har jeg flere skjørt og noen shorts. Trenger bare noen nye singleter og en bikini. 

Anonymkode: 9f91f...24e

Skrevet

Jeg trenger shorter, tskjorte,  capribukse og badedrakt. Har gått opp så mye i vekt at "ingenting " passer lengre 

Anonymkode: abc7d...039

Skrevet

Har kjøpt en linbukse, flere basic t-skjorter og fire sommerkjoler. Sommerkjoler trenger jeg forsåvidt ikke, men jeg kjøpte først en og så satt den som et skudd med helt perfekt passform til meg. Så da kjøpte jeg to til bare i andre mønstre og farger. Kommer garantert til å få bruk for dem, også på jobb. Den siste er tiltenkt et bryllup på sensommeren, selv om jeg sikkert har noe annet jeg kan bruke..... Falt bare veldig hardt for den. 

Skrevet

Skal ha meg et par hvite jeans og et par lyse blå og veldig lyst på hvite sandaler / slides

Anonymkode: 74c7d...b30

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Det er veldig mye man ikke trenger å kjøpe, Vil tro du kjøper mye du virkelig ikke trenger

Anonymkode: fa88a...330

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg trenger shorter, tskjorte,  capribukse og badedrakt. Har gått opp så mye i vekt at "ingenting " passer lengre 

Anonymkode: abc7d...039

det blir jo noe annet når man ikke passer klærne men det er jo lurt og prøve og gå ned i vekt å da

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

det blir jo noe annet når man ikke passer klærne men det er jo lurt og prøve og gå ned i vekt å da

Wow...for et fantastisk råd....

Anonymkode: d58dc...225

Skrevet

Har lyst på ei lysegul skjorte og en lysegul bukse, så er på leit.

Og en sommerjakke. Sukk, synes det er noe av det vanskeligste jeg ser etter. Blir aldri helt fornøyd 😅

Anonymkode: 61533...c4e

Skrevet

Har noen på noen måte antydet det? 

Anonymkode: d0a7c...638

Ja. Spørsmålet er stilt på en måte som indikerer at det er en selvfølge at vi skal kjøpe nye klær til sommeren.

Anonymkode: 65930...545

Skrevet

Det er veldig mye man ikke trenger å kjøpe, Vil tro du kjøper mye du virkelig ikke trenger

Nop det gidder jeg ikke kaste bort penger på. Alle som kjenner meg vet godt at jeg aldri gjør det

Skrevet

Jeg er på fjerde året med å bygge ny garderobe etter vekttap, så jeg kjøper et par ting hvert år. Har bestilt noen kjoler, og har allerede kjøpt ny bikini og en t skjorte. Må ta litt av gangen for å være litt økonomisk 😅

Skrevet

Trenger et par mye gå-tur-med-hunden joggesko, også trenger jeg noen nye ensfargede t-skjorter. Kjøper noen nye hver sommer, og bruker de under genser hele vinteren så de er litt oppbrukt.

Anonymkode: 43f72...cd9

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Nop det gidder jeg ikke kaste bort penger på. Alle som kjenner meg vet godt at jeg aldri gjør det

Det er 100% sikkert at kjøper noe du virkelig ikke trenger

Skrevet

10 t skjorter

2 sommertopper 

2 linbukser

2 andre bukser

3 shorts 

2 olakjoler

1 fin kjole

1 sommerjakke 

3 cardigan 

5 par joggesko

1 sandaler

8 vesker

1 belte

Skal også kjøpe meg badetøy og flere sandaler.

Anonymkode: 6c700...030

Skrevet

Det blir nok noen basisklær. Kanskje gode friluftsklær som er "kledde" og sitter fint. Kanskje et par t-skjorter i kjente sportsmerker. Så kan det hende jeg går på en smell med noe jeg ikke trenger

Skrevet

10 t skjorter

2 sommertopper 

2 linbukser

2 andre bukser

3 shorts 

2 olakjoler

1 fin kjole

1 sommerjakke 

3 cardigan 

5 par joggesko

1 sandaler

8 vesker

1 belte

Skal også kjøpe meg badetøy og flere sandaler.

Anonymkode: 6c700...030

8 vesker er da ikke noe man trenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...