Anonym bruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Vi leier et hus og vi visste at de kom til å bygge . Nå krever de at de stenger vannet en dag etter kl 17:00 og i helgen ( vet ikke hvor mange timer) da rørlegger kan komme bare da. Vi synes at det er helt på bærtur .. vi har flyttet inn 3 uker siden og de har også krevd atgang til kjellerleiligheten fra huset vårt men vi har sagt nei til det. Jeg føler at dette kan ikke gjøres , vi har flere barn Hva synes dere ? Anonymkode: 495e6...8a9
Anonym bruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Jeg skjønner ikke bæret av det du skriver. Anonymkode: 63546...1c6
Rhapsody in blue Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Det kommer jo litt an på om dere betaler markedspris, eller om dere har redusert leie iht ulempene dere får ved denne byggingen. Forøvrig er det veldig uklart om dere bor i eget hus og det skal bygges ved siden av, eller om dere bor i det huset som skal påbygges. Det er også uklart om det er en kjellerleilighet dere disponerer.
Anonym bruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi leier et hus og vi visste at de kom til å bygge . Nå krever de at de stenger vannet en dag etter kl 17:00 og i helgen ( vet ikke hvor mange timer) da rørlegger kan komme bare da. Vi synes at det er helt på bærtur .. vi har flyttet inn 3 uker siden og de har også krevd atgang til kjellerleiligheten fra huset vårt men vi har sagt nei til det. Jeg føler at dette kan ikke gjøres , vi har flere barn Hva synes dere ? Anonymkode: 495e6...8a9 Dere er urimelige og evner ikke å samarbeide. Anonymkode: 02743...cdb
Anonym bruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi leier et hus og vi visste at de kom til å bygge . Nå krever de at de stenger vannet en dag etter kl 17:00 og i helgen ( vet ikke hvor mange timer) da rørlegger kan komme bare da. Vi synes at det er helt på bærtur .. vi har flyttet inn 3 uker siden og de har også krevd atgang til kjellerleiligheten fra huset vårt men vi har sagt nei til det. Jeg føler at dette kan ikke gjøres , vi har flere barn Hva synes dere ? Anonymkode: 495e6...8a9 Egentlig er dere på kanten til drittsekker. Anonymkode: 02743...cdb
Rhapsody in blue Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Egentlig er dere på kanten til drittsekker. Anonymkode: 02743...cdb Kan du heller forklare, fremfor å komme med personangrep?
Anonym bruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai Rhapsody in blue skrev (1 time siden): Kan du heller forklare, fremfor å komme med personangrep? Det krever ingen forklaring. Hi taler for seg selv. Anonymkode: 02743...cdb
Rhapsody in blue Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Det krever ingen forklaring. Hi taler for seg selv. Anonymkode: 02743...cdb Nei, det stemmer ikke. Du taler for deg selv. Hi har stilt spørsmål og du skyter uten forklaring.
Anonym bruker Skrevet 22. mai #10 Skrevet 22. mai Dere er skikkelig urimelige. Dere visste at de bygger og dette er noe som må gjøres i forbindelse med bygginga. Dere klarer dere uten vann en stund. Fyll vann på flasker så dere har. Anonymkode: ecf60...e8e
Anonym bruker Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai Rhapsody in blue skrev (39 minutter siden): Nei, det stemmer ikke. Du taler for deg selv. Hi har stilt spørsmål og du skyter uten forklaring. Beklager at du ikke skjønte hva jeg mente. Hi som i hovedinnlegg, ikke Hi som person. Hovedinnlegget taler for seg selv. Les og vis leseforståelse. Anonymkode: 02743...cdb
Rhapsody in blue Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Beklager at du ikke skjønte hva jeg mente. Hi som i hovedinnlegg, ikke Hi som person. Hovedinnlegget taler for seg selv. Les og vis leseforståelse. Anonymkode: 02743...cdb Kanskje du må forklarer deg bedre, for foreløpig har du ikke forklart noe som helst men når du gjør det, er det muligens mulig å forstå hva du vil frem til. Før det, er det ikke enkelt å forstå nei.
Anonym bruker Skrevet 22. mai #13 Skrevet 22. mai Hi her. Vi har flyttet inn nylig. De pusse opp kjellerleiligheten. Vi betaler makspris, ganske høy leie. Når vi flyttet inn nevnte de kun støy og aldri andre ting. De har banket på hos oss neste hver dag . Vi er rett og slett invadert. Jeg ba om å gjøre dette før kl 17-18 på ukedagene men de velger å komme kveld. Dvs være i hjemmet vårt når vi er hjemme . De ønsker ikke å gi oss avslag i leiepris Anonymkode: 495e6...8a9
Anonym bruker Skrevet 22. mai #14 Skrevet 22. mai 3 minutes ago, Anonym bruker said: Hi her. Vi har flyttet inn nylig. De pusse opp kjellerleiligheten. Vi betaler makspris, ganske høy leie. Når vi flyttet inn nevnte de kun støy og aldri andre ting. De har banket på hos oss neste hver dag . Vi er rett og slett invadert. Jeg ba om å gjøre dette før kl 17-18 på ukedagene men de velger å komme kveld. Dvs være i hjemmet vårt når vi er hjemme . De ønsker ikke å gi oss avslag i leiepris Anonymkode: 495e6...8a9 De skal jobbe med rør, stenge vannet for oss . De har sikkert svart arbeid siden folka kan komme kun kveld eller helg på vår bekostning Anonymkode: 495e6...8a9
Anonym bruker Skrevet 22. mai #15 Skrevet 22. mai Jeg opplever dere som urimelige. Jeg har mange år bak meg som leietager og har alltid hatt en fleksibel innstilling. Man klarer fint noen timer uten vann Ingenting å lage støy for Anonymkode: d8fd5...270
Anonym bruker Skrevet 22. mai #16 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg opplever dere som urimelige. Jeg har mange år bak meg som leietager og har alltid hatt en fleksibel innstilling. Man klarer fint noen timer uten vann Ingenting å lage støy for Anonymkode: d8fd5...270 Du har sikkert bodd litt kummerlig, så da tåler man slik, men i dette tilfellet som Hi beskriver, betaler de markedspris, så jeg skjønner godt at det blir masete. Hi: Du bør forsøke å komme i dialog med utleier, eventuelt må dere finne dere annet sted å bo. Jeg ville heller hatt mindre hus, enn det maset der og jeg er enig med deg, virker veldig merkelig at rørlegger kun kommer utenom ordinær arbeidstid. Anonymkode: 1c862...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå