Anonym bruker Skrevet 21. mai 2025 #1 Skrevet 21. mai 2025 Er snart 40. Og hadde du spurt meg når jeg var 18-19 år så hadde jeg den gang trodd at dette gikk seg til og at jeg som godt voksen hadde fått mer selvtillit. Men neida… Jeg er helt lik om ikke enda verre. Har noen vanskelige forhold med psykisk trakassering bak meg, så det har nok gjort sitt. Likevel prøver jeg å jobbe med meg selv og har hatt noen runder med psykolog også. Men til ingen nytte. Er så fortvila og redd jeg skal ha det slik resten av livet. What to do? Har dere noen tips? Anonymkode: da84c...470
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2025 #2 Skrevet 21. mai 2025 Lytt til podcasten til Sandra lyng, der får du masse gode tips. Du har vært utsatt for krenkelser og da mister man ofte troen på seg selv. Men husk du har vært sammen med en grusom person som har vært syk i hoders det er ikke deg det er noe galt med ❤️ prøv å gjør gode ting for deg selv. Finn dine gode sider og det du er god på. Du er et godt menneske med gode verdier og holdninger, og sterk som kom deg ut av et grusomt forhold. Det betyr at du er sterk💪🏼 alt han har sagt til deg - prøv legg det bort. Dumme folk skal ikke ta verdi i ditt liv lengre. Anonymkode: 889db...89f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2025 #3 Skrevet 21. mai 2025 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Lytt til podcasten til Sandra lyng, der får du masse gode tips. Du har vært utsatt for krenkelser og da mister man ofte troen på seg selv. Men husk du har vært sammen med en grusom person som har vært syk i hoders det er ikke deg det er noe galt med ❤️ prøv å gjør gode ting for deg selv. Finn dine gode sider og det du er god på. Du er et godt menneske med gode verdier og holdninger, og sterk som kom deg ut av et grusomt forhold. Det betyr at du er sterk💪🏼 alt han har sagt til deg - prøv legg det bort. Dumme folk skal ikke ta verdi i ditt liv lengre. Anonymkode: 889db...89f Takk for fine ord ❤️ Jeg skal sjekke ut podcasten til Sandra 😊 Grusomt å ha det slik som dette. Bare folk ser på meg når jeg snakker blir jeg helt svett og satt ut. Begynner å fokusere og tenke på alle skavankene mine som de sikkert ser på, og begynner deretter å fomle og nesten stamme. Helt, helt grusomt. Kan ikke huske at det har vært SÅ ille tidligere. Hi Anonymkode: da84c...470
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #4 Skrevet 22. mai 2025 Håper overgangen og testosteronet gir deg litt mer gi faen i verden 🙏🏻 Ikke at det er problemfritt (snakker av egen erfaring, det er en liten prossess å komme ut av flink pike «skallet»), men du gir litt mer blanke i hva andre mener. Hundre tusen selvhjelpsbøker der ute, men jeg liker «the subtile art of not giving a fuck». Det er noe befriende i tanken at du er virkelig ikke så spesiell eller viktig at de rundt egentlig bryr seg nevneverdig. Bortsett fra de nærmeste og deg selv, det er her du skal legge inn din innsats og bry deg. Anonymkode: 3c811...23c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #5 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Er snart 40. Og hadde du spurt meg når jeg var 18-19 år så hadde jeg den gang trodd at dette gikk seg til og at jeg som godt voksen hadde fått mer selvtillit. Men neida… Jeg er helt lik om ikke enda verre. Har noen vanskelige forhold med psykisk trakassering bak meg, så det har nok gjort sitt. Likevel prøver jeg å jobbe med meg selv og har hatt noen runder med psykolog også. Men til ingen nytte. Er så fortvila og redd jeg skal ha det slik resten av livet. What to do? Har dere noen tips? Anonymkode: da84c...470 Husker du hvilke verktøy du fikk av psykologen? Selv om de ikke gav deg noe da. Anonymkode: edf40...8a3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #6 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Husker du hvilke verktøy du fikk av psykologen? Selv om de ikke gav deg noe da. Anonymkode: edf40...8a3 Jeg virkelig hater ordet verktøy i denne sammenhengen Anonymkode: ae03d...9b4
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2025 #7 Skrevet 22. mai 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg virkelig hater ordet verktøy i denne sammenhengen Anonymkode: ae03d...9b4 Huffda. Det er en del av fagspråket da. Anonymkode: edf40...8a3
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2025 #8 Skrevet 23. mai 2025 Er der selv. Ble dyttet inn i studier og et kjør jeg lurer på om jeg var for dum til å gjennomføre. Før det var jeg en usikker fjortis som trengte bekreftelse gjennom menns komplimenter og gjorde mye dumt for å få oppmerksomhet, med fest o alkohol, sminke og alt som medfører. Fikk sjokk i arbeidslivet, ikke pga. krav, men følte meg dum, turte ikke snakke i forsamlinger, hevded meg i liten grad. Gav blanke til slutt og tenke mest neste ferie. Mistet motivasjonen. 40 og langt bak faglig. Vil bare leve et normalt liv i nærheten av naturen med frisk luft og selvdyrket mat. Føler jeg har hatt på meg en hatt som ikke passer absolutt hele livet Anonymkode: 915d3...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå