Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man tar piercing langs ytre kanten av øret oppover, så vil jo baksiden komme i kontakt med håret om man da ikke har veldig kort hår. På nettsiden står det at det er lurt å komme med nyvasket hår for å redusere risikoen for infeksjoner. Hvordan er dette videre? Bør håret vaskes daglig eller i hvert fall annenhver dag en tid framover også? 

Jeg spør ikke for min egen del, men en niese som jeg har et veldig nært forhold til. Hun er 17 år og ønsker slike piercinger, men hun har også autisme og store utfordringer knyttet til hårvask. Nå får hun hjelp til å vaske håret en gang i uken av meg, men jeg tenker at det kanskje ikke er nok hvis det er slik at smuss ol i håret kan gi økt fare for infeksjoner. Hun er ellers nøye på hygiene, har stelt sår hun har hatt grundig ol, så det er kun håret jeg lurer på, ikke om hun vil takle hygienen ellers. 

Anonymkode: 0465a...01f

Skrevet

Hvis hun klarer å ha håret i hale så vil jo det redusere faren for infeksjon? 

Ellers har jeg ikke svar på spørsmålet ditt, altså, jeg tenkte bare at det kanskje kan være en løsning.

Så heldig hun er som har deg ❤️ 

Skrevet

Jeg bøyer en øredobb. Sånn at jeg ikke bruker sånn dings bak. Sikkert dårlig forklart. 

Anonymkode: 708bc...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...