Anonym bruker Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai Skal gjennom noe helt jævlig i morgen, og vet ikke hvordan jeg skal klare det. Men dette er noe jeg må. Jeg sliter med panikk angst og når jeg får det klarer jeg ikke prestere og fungere. Det er svært viktig at jeg fremstår sterk og stødig i morgen. Jeg vil ikke si noe om hva jeg skal mer enn at jo jeg må fremstå sterk Anonymkode: c8a80...4f2
Anonym bruker Skrevet 20. mai #2 Skrevet 20. mai Salt. Sånne små pakker med salt man får på McDonald's Salt er farlig i store mengder, så om du vil avbryte et angstanfall heller du salt på tunga. Da snapper du kroppen ut av angstanfallet fordi den oppdager en annen fare. Anonymkode: e3e92...ed2
Anonym bruker Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai 2 Paracet. Fikk anbefalt det av gynekolog min, det får deg til å slappe av👍🏻 Lykke til, dette fikser du! ❤️ Anonymkode: 2f110...1df
Anonym bruker Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai Anonym bruker skrev (30 minutter siden): 2 Paracet. Fikk anbefalt det av gynekolog min, det får deg til å slappe av👍🏻 Lykke til, dette fikser du! ❤️ Anonymkode: 2f110...1df 2 Paracet mot angst? Anonymkode: c8a80...4f2
Anonym bruker Skrevet 21. mai #5 Skrevet 21. mai Anonym bruker skrev (6 timer siden): 2 Paracet mot angst? Anonymkode: c8a80...4f2 Det kan hjelpe. Ikke som fast medisinering mot angst, men en gang i blant så kan det hjelpe. Det tar bort smertene og ubehaget, men paraceten vet ikke hvor det sitter, så den sløver hele kroppen. Kan også anbefale å spise noe surt. Samme som over her med salt, så nullstiller det kroppen på en måte. Jeg har alltid noe surt i veska når jeg skal ut og fly. Anonymkode: 531d2...2da
Anonym bruker Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai Anonym bruker skrev (7 timer siden): 2 Paracet mot angst? Anonymkode: c8a80...4f2 Ikke lov å anbefale legemidler her inne, du vet ikke om denne personen skal holde seg unna paracet eller andre ting Anonymkode: 29fbe...87e
Anonym bruker Skrevet 21. mai #7 Skrevet 21. mai Kjære deg, Bruk pusten aktivt, pusten er nøkkelen til mye. Pust dypt mens du sitter og venter på det du skal gjøre. Fortsett å ha kontakt med pusten, fokuser på den, kjenn luften inn og ut av nesen. Hvis det hjelper deg, tell langsomt til 4 på innpust, 6 på utpust. Også mens du er i situasjonen. Kjenn kontakten med bakken, at du er jordet og sterk. Kjenn styrken inne i deg, at du kan overvinne alt., Du er sterkere enn du tror! Ønsker deg masse lykke til! Anonymkode: eb38b...b2c
Rhapsody in blue Skrevet 21. mai #8 Skrevet 21. mai Anonym bruker skrev (20 timer siden): Salt. Sånne små pakker med salt man får på McDonald's Salt er farlig i store mengder, så om du vil avbryte et angstanfall heller du salt på tunga. Da snapper du kroppen ut av angstanfallet fordi den oppdager en annen fare. Anonymkode: e3e92...ed2 Dette har jeg aldri hørt om før, interessant. Synes det høres ut som om det er verdt å forsøke. Lykke til, Hi.
Anonym bruker Skrevet 21. mai #9 Skrevet 21. mai Hvordan gikk det, Hi? Nå er denne dagen over❤️ Anonymkode: 5965f...4ad
Anonym bruker Skrevet 21. mai #10 Skrevet 21. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvordan gikk det, Hi? Nå er denne dagen over❤️ Anonymkode: 5965f...4ad Jeg overlevde men tok en Sobril. Hadde ikke klart det uten. Jeg er i en krevende rettssak over flere dager og jeg trenger ro for å klare sitte der i dagesvis. Er angsten der så har jeg mer fokus på angsten enn saken. Jeg skal også i vitneboksen og prate ganske lenge, og det krever fokus. Anonymkode: c8a80...4f2
Anonym bruker Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg overlevde men tok en Sobril. Hadde ikke klart det uten. Jeg er i en krevende rettssak over flere dager og jeg trenger ro for å klare sitte der i dagesvis. Er angsten der så har jeg mer fokus på angsten enn saken. Jeg skal også i vitneboksen og prate ganske lenge, og det krever fokus. Anonymkode: c8a80...4f2 Det forstår jeg godt. Har vært der selv og det er ingenting som har gitt meg mer angst. Masse lykke til. Sender masse styrke og kjærlighet din vei. ❤️ Anonymkode: 5965f...4ad
Anonym bruker Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg overlevde men tok en Sobril. Hadde ikke klart det uten. Jeg er i en krevende rettssak over flere dager og jeg trenger ro for å klare sitte der i dagesvis. Er angsten der så har jeg mer fokus på angsten enn saken. Jeg skal også i vitneboksen og prate ganske lenge, og det krever fokus. Anonymkode: c8a80...4f2 Sender deg styrke og heiarop fra sidelinjen, det er veldig forståelig at angsten går helt ut av spinn i en slik situasjon. ❤️ Anonymkode: 87c2e...0a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå