Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 10:57 #1 Skrevet tirsdag kl 10:57 Har tilbud om å prøve levaxin. Jeg har mange symptomer som også overlapper med symptomer på overgangsalder så jeger veldig spent om jeg vil merke en endring. Har forstått at det kan ta litt tid å merke effekt. Det jeg er mest interessert i er om noen har begynt på levaxin og merket forskjell på: -ledd- og muskelsmerter -energinivå - vekt -og hårvekst (eller redusert håravfall) Og evt hvor lang tid det tok før du merket forbedring. Anonymkode: 74bfe...a40
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:27 #2 Skrevet tirsdag kl 20:27 Merket ingenting verken før eller etter diagnosen og heller ikke noen forskjell med levaxin. Bruker 125 mg pr dag Anonymkode: 2e67d...d6c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:40 #3 Skrevet tirsdag kl 20:40 Jeg merker ikke særlig forskjell men jeg har psykisk lidelse i tillegg som gir meg redusert energi. Vekten går bare oppover: det er mest sannsynlig grunnet bivirkning på psykofarma. Jeg har sluttet å miste hår etter at jeg begynte på Levaxin. Anonymkode: a0c15...f2c
Anonym bruker Skrevet i går, 13:41 #4 Skrevet i går, 13:41 Takk for svar❤️. Flere med erfaringer? Anonymkode: 74bfe...a40
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg merket bedring, men jeg har fått et mye bedre liv med levaxin. Særlig det med energinivå og humør/psyke. Anonymkode: 03420...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå