Anonym bruker Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai Jeg elsker Oda, det er en fantastisk tjeneste, og sparer oss i familien masse tid fra å dra på butikken. Men hva gjør egentlig en oda-ansatt? Har de eget lager? Det må jo ta utrolig lang tid å plukke alt mellom himmel og jord til alle oss som bestiller. Noen som vet i detalj hvordan det egentlig fungerer? Anonymkode: e8a75...6ab
Anonym bruker Skrevet 20. mai #2 Skrevet 20. mai Oda har ihvertfall et stort lager i Lier. Der får de ansatte på lageret plukklister. Når listene er plukket, går de på bil og kjøres til kundene. Anonymkode: 13d34...116
Anonym bruker Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Oda har ihvertfall et stort lager i Lier. Der får de ansatte på lageret plukklister. Når listene er plukket, går de på bil og kjøres til kundene. Anonymkode: 13d34...116 Er nok ikke vare på Lier. Jeg bor på Sørlandet, så er nok et stort lager her også en eller annen plass. Kanskje i Arendal eller Kristiansand. Anonymkode: e8a75...6ab
Anonym bruker Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai De har flere lagre rundt i landet. De samarbeider med rema 1000. Det plukkes etter lister Anonymkode: 02441...044
Anonym bruker Skrevet 20. mai #5 Skrevet 20. mai 10 hours ago, Anonym bruker said: Jeg elsker Oda, det er en fantastisk tjeneste, og sparer oss i familien masse tid fra å dra på butikken. Men hva gjør egentlig en oda-ansatt? Har de eget lager? Det må jo ta utrolig lang tid å plukke alt mellom himmel og jord til alle oss som bestiller. Noen som vet i detalj hvordan det egentlig fungerer? Anonymkode: e8a75...6ab Hva en Oda ansatt gjør, spørs jo hva de er ansatt til å gjøre? De har adminastrasjon, lager/termina, sjåfører, marketing etc. Anonymkode: d8f4c...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå