Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:27 #1 Skrevet mandag kl 15:27 I helg skal meg og mannen og våres datter treffes med venninnen min og hennes mann og lille barn på ei aktivitets gård. Det er mat (kaker, kokte pølser, is, drikke) inkl i prisen men vi her er glad i grillmat så derfor liker vi å ta med eget. Vis vi har tenkt å grille er det greit å si: «Hei! Vi tenkte å ta med oss noe grillmat å grille, så vis dere vil kan dere også ta med noe dere vil grille « jeg tenkte ikke at vi skulle sponse da 1 pakke pølser ikke blir nok og heller ikke en 4 pakkning med burgere, utenom ketchup . Og kanskje de vil grille noe annet Anonymkode: 448b3...757
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:32 #2 Skrevet mandag kl 15:32 Hvorfor skal du legge deg opp i hva de gjør? Ta med grillmat til dere selv og si fra om det hvis det faller seg naturlig. Det er litt rart hvordan du hele tiden klarer å lage så mye styr av helt enkle sosiale relasjoner. Anonymkode: 15fc7...00a
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:32 #3 Skrevet mandag kl 15:32 Hvorfor skulle det ikke være greit å si det? Det er jo sånn venner gjør - avtaler et eller annen man skal gjøre og opplyser om det er noe spesielt man kan ha med seg eller ikke. Anonymkode: b9247...39b
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:43 #4 Skrevet mandag kl 15:43 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor skal du legge deg opp i hva de gjør? Ta med grillmat til dere selv og si fra om det hvis det faller seg naturlig. Det er litt rart hvordan du hele tiden klarer å lage så mye styr av helt enkle sosiale relasjoner. Anonymkode: 15fc7...00a Unnskyld meg men aner ikke hvem du siterer her men Jeg spurte bare et spørsmål? Plutselig skulle folk ønske de tok med seg noe godt Anonymkode: 448b3...757
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:49 #5 Skrevet mandag kl 15:49 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Unnskyld meg men aner ikke hvem du siterer her men Jeg spurte bare et spørsmål? Plutselig skulle folk ønske de tok med seg noe godt Anonymkode: 448b3...757 Jeg siterer jo deg? Voksne folk kan ta ansvar og sørge for mat selv . Men om du føler så sterkt på ansvar for at andre skal grille så sier du bare at dere tar ned grillmat selv fordi dere syns det er kjekt, så blir det opp til dem selv hva de gjør. (Og man spør ikke et spørsmål, man stiller et spørsmål eller spør om noe) Anonymkode: 15fc7...00a
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:49 #6 Skrevet mandag kl 15:49 Hvis du er sikker på at dere kan grille der, så er vel det en helt grei melding å sende, Anonymkode: efb55...de9
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:51 #7 Skrevet mandag kl 15:51 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg siterer jo deg? Voksne folk kan ta ansvar og sørge for mat selv . Men om du føler så sterkt på ansvar for at andre skal grille så sier du bare at dere tar ned grillmat selv fordi dere syns det er kjekt, så blir det opp til dem selv hva de gjør. (Og man spør ikke et spørsmål, man stiller et spørsmål eller spør om noe) Anonymkode: 15fc7...00a Okei mamma Anonymkode: 448b3...757
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:51 #8 Skrevet mandag kl 15:51 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er sikker på at dere kan grille der, så er vel det en helt grei melding å sende, Anonymkode: efb55...de9 Tenkte det. Da vet de at det er mulighet for å grille der borte Anonymkode: 448b3...757
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:51 #9 Skrevet mandag kl 15:51 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Okei mamma Anonymkode: 448b3...757 Akkurat 🙃 Anonymkode: 15fc7...00a
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:53 #10 Skrevet mandag kl 15:53 Når man finner på noe sammen med andre familier er det helt vanlig å avtale litt hva man gjør med spising ja. Så det er helt greit å sende en mld og fortelle at dere vil grille. Anonymkode: 12283...68d
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:04 #11 Skrevet mandag kl 19:04 Anonym bruker skrev (3 timer siden): I helg skal meg og mannen og våres datter treffes med venninnen min og hennes mann og lille barn på ei aktivitets gård. Det er mat (kaker, kokte pølser, is, drikke) inkl i prisen men vi her er glad i grillmat så derfor liker vi å ta med eget. Vis vi har tenkt å grille er det greit å si: «Hei! Vi tenkte å ta med oss noe grillmat å grille, så vis dere vil kan dere også ta med noe dere vil grille « jeg tenkte ikke at vi skulle sponse da 1 pakke pølser ikke blir nok og heller ikke en 4 pakkning med burgere, utenom ketchup . Og kanskje de vil grille noe annet Anonymkode: 448b3...757 Men viss det følger mat med i prisen, så er det jo mat å få der dere skal? Eller? Anonymkode: 196a4...c5a
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:33 #12 Skrevet mandag kl 19:33 Meldingen var litt klønete, skriv heller; «hei, vi tenker ta med en grill så hvis dere også har lyst på grillmat ta med det dere vil spise» som en annen sier her, helt normalt å samkjøre litt på lunsjpausene når man møtes med folk. Anonymkode: 5d305...acb
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:39 #13 Skrevet mandag kl 19:39 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Meldingen var litt klønete, skriv heller; «hei, vi tenker ta med en grill så hvis dere også har lyst på grillmat ta med det dere vil spise» som en annen sier her, helt normalt å samkjøre litt på lunsjpausene når man møtes med folk. Anonymkode: 5d305...acb De skal vel ikke ha med grill, hi skriver at det er grillmuligheter der. Anonymkode: efb55...de9
Anonym bruker Skrevet mandag kl 23:43 #14 Skrevet mandag kl 23:43 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Men viss det følger mat med i prisen, så er det jo mat å få der dere skal? Eller? Anonymkode: 196a4...c5a Jo men nå er ikke jeg og mannen feks så glad i kokte pølser, så vi fortrekker grillte, stekte pølser i stedet. Men så er det litt greit at de har grillplass der borte for de som vil grille Anonymkode: 448b3...757
Anonym bruker Skrevet i går, 06:41 #15 Skrevet i går, 06:41 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Okei mamma Anonymkode: 448b3...757 Å slik ødelegger man sin egen tråd. Anonymkode: a4a0e...060
Anonym bruker Skrevet i går, 07:37 #16 Skrevet i går, 07:37 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Å slik ødelegger man sin egen tråd. Anonymkode: a4a0e...060 Okei pappa Anonymkode: 448b3...757
MissSaigon Skrevet i går, 08:32 #17 Skrevet i går, 08:32 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Okei pappa Anonymkode: 448b3...757 Men kjære deg! Hvordan er det du kommuniserer med folk? For øvrig skjønner jeg ikke hva du lurer på i hi, er det ikke bare å snakke med dem? Du trenger jo ikke å lage så stor sak av alt du skal ta deg til.
Anonym bruker Skrevet i går, 09:03 #18 Skrevet i går, 09:03 MissSaigon skrev (30 minutter siden): Men kjære deg! Hvordan er det du kommuniserer med folk? For øvrig skjønner jeg ikke hva du lurer på i hi, er det ikke bare å snakke med dem? Du trenger jo ikke å lage så stor sak av alt du skal ta deg til. Kommuniserer på måten som irriterer nett trollene😆 jeg spurte jo i tråden vis du ikke leste? Om dette var en grei måte å sende til? Så de kan ta med seg noe vis de vil Anonymkode: 448b3...757
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #19 Skrevet 23 timer siden Hei. Ser at det er grill der, skulle vi ha grillet i stedet? Anonymkode: 07fc8...76c
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #20 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kommuniserer på måten som irriterer nett trollene😆 jeg spurte jo i tråden vis du ikke leste? Om dette var en grei måte å sende til? Så de kan ta med seg noe vis de vil Anonymkode: 448b3...757 Jeg tror ikke det irriterer noen, man blir bare litt lattermild over at voksne folk er så teite. Hvordan klarer du deg i verden om du ikke klarer å lage en avtale med venner uten å involvere andre? Anonymkode: 15fc7...00a
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #21 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke det irriterer noen, man blir bare litt lattermild over at voksne folk er så teite. Hvordan klarer du deg i verden om du ikke klarer å lage en avtale med venner uten å involvere andre? Anonymkode: 15fc7...00a Å jeg er teit når noen som voksne ikke klarer å holde seg saklig til tråden og avspore bare får å være jævlig 🤭🤣 Da må jeg jammen meg si at alt internet hadde hvert dødd ut om ingen lagte tråd eller noe som helst ting altså🤣 Anonymkode: 448b3...757
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #22 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Å jeg er teit når noen som voksne ikke klarer å holde seg saklig til tråden og avspore bare får å være jævlig 🤭🤣 Da må jeg jammen meg si at alt internet hadde hvert dødd ut om ingen lagte tråd eller noe som helst ting altså🤣 Anonymkode: 448b3...757 Internett hadde dødd ut? Altså…wow😂 Anonymkode: 15fc7...00a
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #23 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Internett hadde dødd ut? Altså…wow😂 Anonymkode: 15fc7...00a Slutt å oppfør deg som en drittunge, Anonymkode: efb55...de9
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #24 Skrevet 19 timer siden Jeg skjønner ikke problemet ditt, selv om jeg har lest innlegget opptil flere ganger. Det er vel elt vanlig når man skal på noe sammen med andre at man gir beskjed om hva man har tenkt. Det er ikke vanskelig: " De selger / serverer pølser, is, brus og kaker der men vi synes det er kjekt å grille, og det er grillmuligheter der, så vi tar med oss noe vi kan grille. Det kan jo dere gjøre om dere vil også" Anonymkode: b9247...39b
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #25 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Slutt å oppfør deg som en drittunge, Anonymkode: efb55...de9 Regner egentlig med at dette sitatet skulle være til Hi?? Anonymkode: a4a0e...060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå