Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Vi er i førtiårene og lykkelig gift gjennom mange år. Men mannens hygiene har vært et tema i alle år. Vi har for så vidt funnet en løsning med dusjing, hårklipp og barbering som er grei nok, selv om jeg egentlig synes at han burde dusjet hver dag. Problemet nå er at han, som mange middelaldrende menn har fått masse nesehår og noe ørehår. Øyenbrynene vokser seg også så lange at de nesten går inn i øynene. Dette skjønner han overhodet ikke poenget med å gjøre noe med. Jeg synes det er særs udelikat, og det gjør faktisk noe med sexlysten min også. Men jeg får ikke gehør. Hadde dere bare latt det gå? Anonymkode: e088f...b10
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Sånne ting bryr jeg meg ikke om. Og i tillegg er det ingen som trenger å dusje hver dag. Mannen og jeg dusjer eller bader annenhver dag, og det har vi gjort i alle år. At du mister sexlysten for du ta litt på din egen kappe rett og slett. Anonymkode: 22f84...c95
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Hans kropp og hans valg. Men også ditt valg å forholde deg til hans hygiene og du er helt i din rett til å unngå sex med en mann du ikke syns er hygienisk og tiltrekkende. Både mannen og jeg dusjer hver dag, ingen av oss hadde orket å ha sex ned noen som vi anså som ustelt og urenslig. Så jeg hadde sagt min mening tydelig, så hadde valget om sex ligget på han. Anonymkode: 2ad41...ead
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Vi er i førtiårene og lykkelig gift gjennom mange år. Men mannens hygiene har vært et tema i alle år. Vi har for så vidt funnet en løsning med dusjing, hårklipp og barbering som er grei nok, selv om jeg egentlig synes at han burde dusjet hver dag. Problemet nå er at han, som mange middelaldrende menn har fått masse nesehår og noe ørehår. Øyenbrynene vokser seg også så lange at de nesten går inn i øynene. Dette skjønner han overhodet ikke poenget med å gjøre noe med. Jeg synes det er særs udelikat, og det gjør faktisk noe med sexlysten min også. Men jeg får ikke gehør. Hadde dere bare latt det gå? Anonymkode: e088f...b10 kommer jo ann på om man lukter eller ikke Anonymkode: eb21c...9a2
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Dusjing har jeg som nevnt slått meg til ro med. Problemet er hårveksten. Anonymkode: e088f...b10
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Sex i mørket... Men jeg har seriøst litt problemer med å se hvorfor det spiller noen rolle. Han dusjer annenhver dag og det er jo det viktigste. Vi er jo middelaldrende vi også og kan da ikke begynne ha sexnekt pga når hår, en valke, åreknuter eller hva det nå måtte være. Vi er voksne og har sex med den kroppen vi har. Sex skal være gøy og kos, ikke en haug med tanker på om en selv eller partneren er fin nok selv om kroppen ikke er i 20 årene lenger. Anonymkode: 1e704...873
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Sex i mørket... Men jeg har seriøst litt problemer med å se hvorfor det spiller noen rolle. Han dusjer annenhver dag og det er jo det viktigste. Vi er jo middelaldrende vi også og kan da ikke begynne ha sexnekt pga når hår, en valke, åreknuter eller hva det nå måtte være. Vi er voksne og har sex med den kroppen vi har. Sex skal være gøy og kos, ikke en haug med tanker på om en selv eller partneren er fin nok selv om kroppen ikke er i 20 årene lenger. Anonymkode: 1e704...873 Skjønner hva du mener, og det er sånn jeg prøver å tenke. Men mini-bart som stikket ut av nesen er rett og slett litt udelikat. Det stikket når vi kysser. Han dusjer seg forresten sjeldnere enn annenhver dag, men som sagt; det har jeg slått meg til ro med. Anonymkode: e088f...b10
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Mannen min har dusjet hver dag i alle år. Han er veldig renslig og ryddig, generelt. Tar godt vare på seg selv. Hadde vært turn off om han hadde vært skitten og ustelt Anonymkode: b5966...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå