Anonym bruker Skrevet 20. mai #51 Skrevet 20. mai Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg snakker med en av mødrene som lot datteren sin være hjemme etter et tidlig tannlegebesøk. Hun sa at datteren måtte hvile fordi det var traumatisk. Hun hadde kun hatt en vanlig rutinesjekk, ingenting annet. En annen mor lot datteren sin være hjemme pga hårbleking som gikk galt. Hun kunne jo ikke se sånn ut. Det skal sies at akkurat disse mødrene er mye hjemme selv. Anonymkode: 9911f...b99 Altså, JEG må være hjemme hele dagen i forbindelse med tannlegebesøk, også korte rutinesjekker. Det er fordi jeg helt reelt ble traumatisert som ungdom og har utviklet alvorlig tannlegeskrekk etter dette. Jeg har nå kommet til spesialist på tannlegeskrekk, så det går litt bedre for hver gang, men det krever så mye av meg at jeg er totalt utmattet etterpå. Ellers har jeg ikke fravær fra jobb, utover hvis barna er syke, men akkurat tannlegen en gang i året er et unntak. Ellers er jeg enig med de andre i tråden altså, man lar ikke ungene skippe skolen for å sole seg eller gå til frisøren ol. Anonymkode: 04797...68f
Sommerkroppen 2029 Skrevet 20. mai #52 Skrevet 20. mai Anonym bruker skrev (18 timer siden): Jeg snakker med en av mødrene som lot datteren sin være hjemme etter et tidlig tannlegebesøk. Hun sa at datteren måtte hvile fordi det var traumatisk. Hun hadde kun hatt en vanlig rutinesjekk, ingenting annet. En annen mor lot datteren sin være hjemme pga hårbleking som gikk galt. Hun kunne jo ikke se sånn ut. Det skal sies at akkurat disse mødrene er mye hjemme selv. Anonymkode: 9911f...b99 Men kjenner du disse barna godt nok til å stadfeste at det ikke er noe spesielt som ligger under?
Anonym bruker Skrevet 20. mai #53 Skrevet 20. mai Sommerkroppen 2029 skrev (1 time siden): Men kjenner du disse barna godt nok til å stadfeste at det ikke er noe spesielt som ligger under? Ja! Moren det gjelder akkurat i dette tilfellet har sinnssykt dårlig samvittighet fordi hun jobber mye (ikke mer enn vanlige folk) så hun kompenserer med å la barna være hjemme for den minste ting. Anonymkode: 9911f...b99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå