Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #26 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (16 timer siden): Det er ikke for å fyre opp til kvalme. Jeg mener oppriktig at staten ikke skal måtte punge ut til folk som av egen fri vilje gaper over for mye. Det finnes unntak, og det er godt mulig du er en av de, men det er et stort problem at så mange ellers friske folk skal ha betalt ferie, som det rett og slett blir for veldig mange. Jeg kjenner veldig mange som har vært utbrente, og mange av de har sagt det samme vedr. å gå tilbake i jobb, at de gruer seg osv. Det er klart man gruer seg når man har hatt betalt ferie i månedsvis. Det er flaut å møte arbeidsgiver, man må opp igjen tidlig hver dag og har man ikke ryddet opp i livet sitt enda, så er det jo rett tilbake i samme felle. Når kvinner på 28 år er utbrente fordi daten var slem, arbeidsgiver krevende og hunden døde da føles det mektig provoserende for oss som har stått i motgang og lært at motgang er en del av livet. Og vi fortsetter å betale for folk med problemer på hjemmebane. Med mindre barna dine er alvorlig syke, har jeg problemer med å se hva som gjør dette til en offentlig utgiftspost. Skal trekke meg bort fra tråden, men fy så mye jeg har gjennomgått, og jeg har blitt såpass robust at det meste takles. Å gå på jobb og vite at skattepengene går til at folk skal sitte på verandaen å drikke te.. Anonymkode: 10add...731 Hvor har du fått det inntrykket at folks jobb er en hobby de bare kan slutte med om den ikke passer inn i livet? De fleste av oss er helt avhengig av inntekten vi får ved å jobbe. Det er synd at du har hatt det tungt, det er også synd at det virker som du har mistet både empati og sunn fornuft på veien. Anonymkode: 09455...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå