Anonym bruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Spørsmål om tipsing: Har en bror som har noen dårlig venner. De bruker stoff og jeg ønsker de skal bli tatt for det. Kan jeg tipse politiet hvis jeg vet hvor de er (hotellrom) og driver på med det og så vil politiet oppsøke dem? Eller er det noe politiet ikke prioriterer? Anonymkode: bf861...eaa
Anonym bruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Med mindre det er store kvanta vil ingen i politiet ta i saken. Så lenge det er snakk om forseelse (mindre kvanta til personlig bruk) og ikke forbrytelse (større kvanta til salg) har riksadvokaten gitt retningslinjer om at politiet ikke en gang skal bry seg. https://www.riksadvokaten.no/document/retningslinjer-etter-hoyesterettsdommer-om-rusavhengige/ Anonymkode: af1f5...40e
Anonym bruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Så utrolig kjedelig 🙉 Da kan de bare fortsette med dritten og ingenting skjer😔 Anonymkode: bf861...eaa
Anonym bruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Tips forebyggende enhet hos politiet,selv om de ikke går inn på et hotellrom for å ta folk som bare har til eget bruk vil de gjerne vite hvem de skal følge med på. De er mest interessert i bakmennene og hvor stoffet kommer fra, men jo mer de vet jo større er sjansen for at de klarer stoppe noe av flyten. Anonymkode: d4be1...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå