Gå til innhold

Hvor trange kjøper dere bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater bukser som passer når man kjøper de men som utvider seg til telt etter bare få timer. Har hørt at man burde kjøpe en størrelse eller to mindre enn hva som egentlig passer for da vil den være perfekt når de utvider seg. Men jeg er redd for hvis ikke den utvider seg nok og jeg ikke kan bruke den og ikke få byttet siden den er brukt,

Hvor trange pleier dere å kjøpe?

Anonymkode: a5de8...242

Skrevet

Det kommer an på hvor mye stretch det er i dem.

Bukser med mye stretch kjøper jeg ganske trange ja, for de vet jeg utvider seg.

Anonymkode: 6922f...bbb

Skrevet

Pleier å kjøpe de såpass trange at jeg får cameltoe. 

Anonymkode: 2e614...8d6

Skrevet

Hvilke merker pleier du å kjøpe, HI? Jeg har ikke opplevd det på f eks Lois, mens billigere bukser utvider seg veldig.

Anonymkode: 9e54c...567

Skrevet

Nå gjør jeg egentlig det motsatte til vanlig, altså kjøper vide bukser fordi jeg ikke liker så godt å gå i trange bukser. Men de gangene jeg kjøper bukser det er meningen at skal være trange, så kjøper jeg dem slik at jeg der og da føler at en størrelse større hadde sett litt finere ut, men at en størrelse mindre ville jeg fått problemer med å få på meg uten å se ut som en stappet pølse. Det går som regel veldig bra da, siden de vider seg ut omtrent en størrelse etter litt bruk.

Anonymkode: 13660...af2

Skrevet
22 hours ago, Anonym bruker said:

Hvilke merker pleier du å kjøpe, HI? Jeg har ikke opplevd det på f eks Lois, mens billigere bukser utvider seg veldig.

Anonymkode: 9e54c...567

Synes det gjelder både billiige og dyre merker. Og da særlig de som er 100% bomull

Anonymkode: a5de8...242

Skrevet

Kjøper en størrelse mindre. Da passer den perfekt når buksa er litt brukt

Anonymkode: eacf1...f1d

Skrevet

Kjøper alltid minst 1 størrelse mindre, hvis jeg ønsker at de sitter veldig stramt så 2 (3 hvis mye stretch) størrelser mindre. Baggy kjøper jeg rett størrelse 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...