Gå til innhold

Careless kjole, fine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo sett careless kjolene på nett. Men ikke på noen egentlig. Bor i Bergen. 
I går var jeg i ett besøk med flere venner og deres venner igjen og mange barn. Ene jenten hadde på seg denne 17. mai kjolen med «bunad» mønster. Syntes stoffet var kjipt og mønsteret var billig. Så mye finere ut på bilde enn i virkeligheten. Uten at jeg aldri ville funnet på å kjøpe en kjole fra careless. Er alle kjolene like kjipt. Eller var det bare den?

Anonymkode: 4b179...225

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har jo sett careless kjolene på nett. Men ikke på noen egentlig. Bor i Bergen. 
I går var jeg i ett besøk med flere venner og deres venner igjen og mange barn. Ene jenten hadde på seg denne 17. mai kjolen med «bunad» mønster. Syntes stoffet var kjipt og mønsteret var billig. Så mye finere ut på bilde enn i virkeligheten. Uten at jeg aldri ville funnet på å kjøpe en kjole fra careless. Er alle kjolene like kjipt. Eller var det bare den?

Jeg liker de ikke.

Såg ikke bra ut på de menneskene jeg såg. Blir sånne støt kjoler. 

Anonymkode: de9e7...5e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg liker de ikke.

Støt kjoler?

Anonymkode: 91301...af1

Skrevet

Noen av kjolene derfra er fine, og badetøyet er veldig fint.

Men mange av klærne hennes passer best på de som har smal midje og "stor" rumpe, som henne selv. Vi som har mer eplefasong passer ikke kjolene hennes særlig bra.

Anonymkode: d9d2a...fd7

Skrevet

Jeg visste at det var en greie, så jeg måtte google, men jeg så en i går, og hun som bar den kledde den kjempegodt.

Anonymkode: 996e9...a39

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg visste at det var en greie, så jeg måtte google, men jeg så en i går, og hun som bar den kledde den kjempegodt.

Jeg visste IKKE at det var en greie! Sorry, skreiv litt fort.

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Noen av kjolene derfra er fine, og badetøyet er veldig fint.

Men mange av klærne hennes passer best på de som har smal midje og "stor" rumpe, som henne selv. Vi som har mer eplefasong passer ikke kjolene hennes særlig bra.

Anonymkode: d9d2a...fd7

Ja, enig. Alle kjolene fremhever midjen og den vil jeg helst skjule. Til og med kåper og regnjakke lages med ekstra vidde til hofter og lår, men jeg har slanke bein og trenger det ikke. Synd at det ikke er noe for alle. 

Anonymkode: bc25c...66c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg liker de ikke.

Støt kjoler?

Kjoler som er statisk og man får støt  av alt man tar i når man går med de. 

Skrevet

jeg syns dem er fine jeg, men skjønner ikke hvorfor du spørr når du ikke har lyst til og kjøpe kjolen

Anonymkode: b2307...ab7

Skrevet

Kjoler som er statisk og man får støt  av alt man tar i når man går med de. 

Jøss. Og det syns du at ‘støt kjoler’ beskrev? 

Anonymkode: 91301...af1

Skrevet

Kjolene er kjempefine. Jeg liker dem veldig godt, selv om jeg ikke har noen av dem selv. 

Anonymkode: 5b3db...a4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg lurer veldig på dette utsagnet? Uten at jeg aldri ville funnet på å kjøpe en kjole fra careless.

Fordi du fordømmer de som ønsker seg kjoler derfra? Fordi de har en annen figur enn deg? Fordi de for billige? 

Anonymkode: 37e8c...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...