Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har ikke hatt samleie på flere år, pga meg, vil ikke gå inn på detaljer. Men nå den siste tiden har jeg fått enorm sexlyst, noe jeg aldri har hatt før. Nå vil jeg ha samleie med han, jeg går med tankene nesten hele tiden med han.

Men hvordan skal jeg gå frem? Jeg prøvde i går å si hva jeg føler, men syntes det ble pinlig så jeg avsto.

Hvordan skal jeg si det? Eller skal jeg ikke si noe men bare gjøre? Jeg vet jo ikke hvordan han kommer til å ta det, når han har vært avholds i et par år.

Hjelp?

Anonymkode: bb818...0fc

Fortsetter under...

Skrevet

Så fint at det løsner for deg! Du er helt nødt til å snakke med ham, tenker jeg, ellers kan han umulig vite hva du vil, hvor grensene dine går, eller hva som har endret seg. Kan du ikke si til ham at du gjerne vil snakke litt om sex, og så tar du det derfra? Det er ikke pinlig, han blir antakelig veldig glad? 

Anonymkode: 6ce97...2ba

Skrevet

Kan du ikke bare gå ned på han da? 

Anonymkode: d9332...ced

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Så fint at det løsner for deg! Du er helt nødt til å snakke med ham, tenker jeg, ellers kan han umulig vite hva du vil, hvor grensene dine går, eller hva som har endret seg. Kan du ikke si til ham at du gjerne vil snakke litt om sex, og så tar du det derfra? Det er ikke pinlig, han blir antakelig veldig glad? 

Anonymkode: 6ce97...2ba

Vi kan snakke om alt men akkurat dette tør jeg ikke, det er så pinlig 🙈 Men dette må jo være et tegn, at jeg plutselig vil ha sex med ham, bare at jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram, hvordan starte samtalen?

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Vi kan snakke om alt men akkurat dette tør jeg ikke, det er så pinlig 🙈 Men dette må jo være et tegn, at jeg plutselig vil ha sex med ham, bare at jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram, hvordan starte samtalen?

Hva med å bli litt mer kjærlig og fysisk mot han? Gi kompliment og vise at du liker han. Du kan jo ikke bare hoppe på han sånn helt uten videre, men være lydhør for hans signaler også. Han trenger kanskje litt tid til å snu selv også. 

Anonymkode: 2ac67...38e

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hva med å bli litt mer kjærlig og fysisk mot han? Gi kompliment og vise at du liker han. Du kan jo ikke bare hoppe på han sånn helt uten videre, men være lydhør for hans signaler også. Han trenger kanskje litt tid til å snu selv også. 

Anonymkode: 2ac67...38e

Har begynt å gi han komplimenter og han klemmer og kysser meg, men jeg vil ha mer. Jeg vil jo ikke hoppe på han da, vet jo ikke hva han tenker, derfor jeg tenkte å prate, men synes det er pinlig. Også det at jeg er redd for å bli avvist.

Annonse

Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon, og jeg skjønner at det ikke er så lett.  Men en fredagskveld som vi var alene hjemme,  "slang jeg" bare ut noe a la "Nå fikk jeg lyst på sex, og aller helst med deg.  Kan du finne en dag det passer?" Vi holdt på med planlegging av forskjellige ting, så det passet på en måte inn...  Jeg vet egentlig ikke hvor det kom fra, og jeg holdt nesten på å besvime selv av skrekk når jeg hørte hva jeg sa....   Mulig han gjorde det også, men han kikket på klokka  og svarte noe av typen "Så vidt jeg kan se har jeg ledig nå"  Det var egentlig både morsomt, skummelt og kleint på en gang og det var ikke den mest spennende sexen vi har hatt, men vi kom i alle fall i gang igjen. 

Anonymkode: 62a0a...015

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Jeg har vært i samme situasjon, og jeg skjønner at det ikke er så lett.  Men en fredagskveld som vi var alene hjemme,  "slang jeg" bare ut noe a la "Nå fikk jeg lyst på sex, og aller helst med deg.  Kan du finne en dag det passer?" Vi holdt på med planlegging av forskjellige ting, så det passet på en måte inn...  Jeg vet egentlig ikke hvor det kom fra, og jeg holdt nesten på å besvime selv av skrekk når jeg hørte hva jeg sa....   Mulig han gjorde det også, men han kikket på klokka  og svarte noe av typen "Så vidt jeg kan se har jeg ledig nå"  Det var egentlig både morsomt, skummelt og kleint på en gang og det var ikke den mest spennende sexen vi har hatt, men vi kom i alle fall i gang igjen. 

Anonymkode: 62a0a...015

Oj, så heftig og kult! du er tøff ass.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Oj, så heftig og kult! du er tøff ass.

Hi

Eh, seriøst? Du synes virkelig at hun er tøff? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Eh, seriøst? Du synes virkelig at hun er tøff? 

Hvorfor ikke?

Skrevet

Men hva er det som er så vanskelig med å si til sin egen mann at man vil ha sex med ham? Det er jo ikke akkurat en tilfeldig fyr på hjørnet.

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (1 time siden):

Men hva er det som er så vanskelig med å si til sin egen mann at man vil ha sex med ham? Det er jo ikke akkurat en tilfeldig fyr på hjørnet.

Nei, nemlig. Og akkurat derfor er det skummelt og redselen for avvisning blir ekstra stor.

Anonymkode: 33fb4...501

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, nemlig. Og akkurat derfor er det skummelt og redselen for avvisning blir ekstra stor.

Anonymkode: 33fb4...501

Om han kysser og klemmer deg lover jeg deg at han ikke avviser deg om du "bjuder på litt sex"- Tipper han blir skikkelig glad jeg.

Trenger du å si noe da? Om du lar være å avbryte kyssingen neste gang så tipper jeg han riiiimelig kjapt tar hintet.

Anonymkode: 96086...b3c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...